نیروی انتظامی در پیشبرد اهداف قرارگاه انتقال تجربیات دفاع مقدس نقش تایثرگذاری دارد

    کد خبر :52639

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حضور نیروی انتظامی در پیشبرد اهداف قرارگاه انتقال تجربیات دفاع مقدس نیروهای مسلح می تواند مثمر ثمر باشد و تعاملات ناجا در این قرارگاه بسیار موثر است.

به گزارش بازتاب ازپایگاه خبری پلیس، سردارپاسدار محسن رضایی در جلسه قرارگاه انتقال تجربیات دفاع مقدس نیروهای مسلح با اشاره به تشکیل 10 کمیته در این قرارگاه، افزود: نیروی انتظامی تعامل بسیارخوبی با این قرارگاه داشته و فعالانه در این حوزه عمل کرده است.
دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امیدواریم با این تعاملات بتوانیم مصوبات قرارگاه انتقال تجربیات دفاع مقدس را به خوبی پیش ببریم، گفت: در این رابطه، حضور نیروی انتظامی می تواند در پیشبرد اهداف این قرارگاه مثمر ثمر باشد چرا که تعاملات ناجا در قرارگاه انتقال تجربیات دفاع مقدس بسیار موثر است.
در ادامه این جلسه، سردار هادی مراد پیری دبیرقرارگاه انتقال تجربیات دفاع مقدس نیروهای مسلح با اشاره به هماهنگی و تعاملات سازنده نیروی انتظامی به اعزام دانشجویان ناجا و سپاه در مقطع دکتری به اردوی راهیان نور(غرب و جنوب)، گفت: هم اکنون اردوهای انتقال تجربیات دفاع مقدس در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد، به صورت مشترک و با همکاری نیروی انتظامی برگزار می شود.
رضا طبیبی دبیرشورایعالی و رئیس سازمان نشرمعارف و تجارب انتظامی و دفاع مقدس ناجا که به عنوان نماینده ناجا در این جلسه حضور داشت، گفت: نیروی انتظامی آمادگی همکاری همه جانبه با قرارگاه انتقال تجربیات دفاع مقدس را دارد.
وی ادامه داد: با تشکیل سازمان نشر معارف و شورای عالی دفاع مقدس ناجا و نیز گروه علمی دفاع مقدس، گام های بسیار خوبی درباره انتقال تجربیات فرماندهان دفاع مقدس به فرماندهان نیروی انتظامی، کارکنان و حتی خانواده آنان انجام شده است.
دبیرشورای عالی و رئیس سازمان نشرمعارف و تجارب انتظامی و دفاع مقدس ناجا بیان داشت: نیروی انتظامی آمادگی دارد در این رابطه با سایر سازمان ها و نیروهای مسلح همکاری داشته باشد و با سیاست گذاری مناسب در این مهم در سطح وسیع تری گام بردارد.
در این جلسه که جمعی از فرماندهان ارشد هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند، به بررسی راهکارهای انتقال تجربیات و کاربردی کردن این تجارب در نیروهای مسلح پرداختند و از اقدامات موثر نیروی انتظامی در زمینه گسترش فرهنگ و معارف دفاع مقدس قدردانی کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید