تصادف مرگبار کامیونت با تانکر در جاده خاوران

  • حوادث
  • پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۱:۴۹
    کد خبر :526355
تصادف مرگبار

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از تصادف مرگبار کامیونت با تانکر در جاده خاوران خبر داد.

سید جلال ملکی با اعلام خبر تصادف مرگبار در جاده خاوران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 4:47 بامداد امروز (5 اردیبهشت 98) یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق جاده خاوران، بعد از پل سیمان به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه کامیونت حامل بار لبنیات به هنگام حرکت در مسیر به دلیل نامشخصی به شدت با قسمت عقب یک دستگاه تانکر حامل گاز مایع برخورد کرده و راننده کامیونت بر اثر این حادثه داخل اتاقک ویران شده خودرو گرفتار شده بود.

وی افزود: یکی از شیرهای تانکر شکسته شده، نشت شدید گاز مایع در محل به وجود آمده بود و کوچکترین بی‌احتیاطی، شعله و حتی اتصالی می‌توانست باعث ایجاد جرقه و آتش‌سوزی شود که آتش‌نشانان با احتیاط کامل راننده حدوداً 35 ساله کامیونت را از داخل اتاقک خودرو خارج کرده که به تأیید عوامل اورژانس مشخص شد وی جان خود را از دست داده است.

به گزارش تسنیم،به گفته ملکی در ادامه این عملیات از نشت شدید گاز جلوگیری به عمل آمد، با حضور جرثقیل، نسبت به حمل خودروی حامل لبنیات و خارج کردن تانکر حامل گاز اقدام و در ساعت 7 صبح محل حادثه برای بررسی علت، تحویل عوامل پلیس راهور شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید