رابرت پتینسون و ویلم دافو در دنیای افسانه‌ها

    کد خبر :526233
دنیای افسانه‌ها

فیلم “فانوس دریایی” ماه آینده برای اولین بار در دنیا در جشنواره‌ کن اکران می‌شود.

اولین تصویر از “رابرت پتینسون” و “ویلم دافو” در فیلم “فانوس دریایی” (The Lighthouse) به کارگردانی “رابرت اگرز” منتشر شد. این فیلم سیاه و سفید ترسناک قرار است ماه آینده در کن به نمایش درآیند، از این رو جشنواره اولین تصویر از دو بازیگر فیلم را که به شکلی عجیب به دور دست‌ها می‌نگرند عرضه کرده است.

“فانوس دریایی” با دوربین ۳۵ میلی متری فیلمبرداری شده و توسط استودیوی A24 پخش خواهد شد. این فیلم یک داستان ترسناک فانتزی در دنیای افسانه‌های کهن دریایی توصیف شده و اطلاعات دیگری از قصه‌ی آن در دست نیست.

سی نما نوشت؛ اگرز پیش از “فانوس دریایی” دوران فیلمسازی خود در مقام کارگردان را با فیلم “ساحره” (The Witch) آغاز کرد. این فیلم یکی از جنجالی‌ترین آثار به نمایش درآمده در جشنواره‌ی ساندنس سال ۲۰۱۵ بود و “آنیا تیلور-جوی” را به ستاره‌ای بین‌المللی تبدیل کرد. “ساحره” را منتقدین یک فیلم ترسناک کلاسیک دانستند، به همین علت بسیاری برای دیدن تازه‌ترین اثر اگرز انتظار می‌کشند. فیلم‌های جدید “جنیفر کنت” کارگردان “بابادوک” (The Babadook) و “آری آستر” کارگردان “موروثی” (Hereditary) که ماند اگرز با خلق اثری ترسناک به شهرت رسیدند نیز امسال روی پرده می‌رود.

پتینسون سال گذشته در مصاحبه با مجله‌ی “اینترویو” گفت شرایط فیلمبراداری این پروژه آنقدر دشوار بوده است که جدا از صحنه‌های بازیگری به ندرت با “ویلم دافو” فرصت صحبت پیدا می‌کرده. او می‌گوید در یکی از صحنه‌ها آنقدر آب رویش پاشیدند که تا مرز کتک کاری با کارگردان پیش می‌رود.

استودیوی A24 فیلم “فانوس دریایی” را در آمریکا اکران می‌کند اما تاریخ برای عرضه‌ی آن اعلام نکرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید