جشن رمضان امسال از نمایشگاه بین‌المللی روی آنتن می‌رود

    کد خبر :526122
نمایشگاه بین‌المللی

محمد هاشمی اصل تهیه‌کننده ویژه برنامه «جشن رمضان» درباره ساختار جدید این برنامه توضیحاتی ارائه داد.

محمد هاشمی اصل تهیه کننده برنامه جشن رمضان، درباره ساختار جدید این برنامه برای رمضان ۹۸، گفت: امسال ویژه برنامه «جشن رمضان» در نمایشگاه بین‌المللی تهران ضبط می شود. البته سه فضای متفاوت در این مکان برای تصویربرداری انتخاب شده است.

وی افزود: طراحی یک سوله را در نمایشگاه بین‌المللی تهران با ظرفیت ۳۰۰ نفر پیش‌بینی کرده‌ایم که با دو بازیگر و استندآپ کمدین برنامه هایی در آن اجرا می‌شود.

هاشمی همچنین اضافه کرد: در کنار نمایشگاه بین المللی یک دریاچه وجود دارد که قرار است، در آنجا کنسرت‌های رایگان مردمی برگزار شود. در این کنسرت‌ها مردم می‌توانند به خواست خود مبلغی را برای کمک به سیل زدگان پرداخت کنند و در کنار آن از کنسرت موسیقی جشن رمضان استفاده کنند.

وی با بیان اینکه امسال بخش خیریه برنامه در سالن‌های نمایشگاه بین المللی خواهد بود، عنوان کرد: غرفه‌های مختلفی توسط کمیته امداد در سالن‌های نمایشگاه بین المللی در نظر گرفته ایم. همچنین در راستای حمایت از محصولات دانش بنیان و فناورانه بخشی را به این کار اختصاص داده ایم.

تهیه کننده جشن رمضان تصریح کرد: امسال فرم و ساختار برنامه را تغییر داده و استیج را از برنامه حذف کرده ایم. در حال حاضر با چند مجری در حال مذاکره هستیم که به زودی با دو نفر از آن‌ها به توافق خواهیم رسید. تغییر ساختار این برنامه کار دشواری است؛ اما تلاش می کنیم تا یک ویژه برنامه رمضانی متفاوت را راهی آنتن کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: در ایام ماه مبارک رمضان هر شب از محل نمایشگاه بین المللی تهران روی آنتن شبکه پنج خواهیم رفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید