بادامچیان: ابتکار لیاقت مسئولیت را ندارد

  • سیاسی
  • یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ ۱۷:۵۱
قائم مقام حزب موتلفه گفت: کاندیدای جبهه مردمی هنوز نهایی نشده و ۴ نفر از ۵ نفر پیشنهادی ثبت نام کردند و در بین آنها چهره آیت‌الله رئیسی برتر است.
اسدالله بادامچیان عصر امروز در جمع خبرنگاران پیرامون کاندیداتوری سیدمصطفی میرسلیم موسوی برای انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: موسوی در مجمع تشخیص مصلحت نظام خدمات زیادی کرده است و حضور و فعالیت ایشان در حزب موتلفه اسلامی و شورای مرکزی نشان از خدمات وی است.

قائم مقام حزب موتلفه گفت: اگر موتلفه در مقابل فتنه 88 بحث کرده و مواضع گرفته شده  یکی از عناصر موثر میرسلیم موسوی است.

وی با بیان اینکه موسوی ماموریت‌هایی از جمله ساخت موتور ملی را از سوی مقام معظم رهبری داشته است، عنوان کرد: رشته تخصصی میرسلیم مکانیک است و بیش از 20 جلد کتاب در این حوزه نگارش کرده است.

وی گفت: وقتی جامعه روحانیت، موتلفه اسلامی  و یاران دلسوز نظام می‌آیند فردی را انتخاب می‌کنند مردم به گروه‌ها و جناح‌هایی  رای دادند که در دوران اصلاحات نتوانستند کاری کنند و در دروان دوم همه تلاش‌ها و کارهایی که انجام شده  مطلوب نیست.

بادامچیان افزود: به عنوان مثال خانم ابتکار در 4 سال  نتوانستند حتی 10 درصد از ریزگردها را کم کند و همچنین نتوانستند از هوای آلوده تهران 5 درصد کم کند بلکه اضافه هم کرده به طور قطع ایشان نمی‌توانند در آینده این مسئولیت را داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه میرسلیم کاندیدای موتلفه است، گفت: کاندیدای جبهه مردمی هنوز نهایی نشده و 4 نفر از 5 نفر پیشنهادی ثبت نام کردند و در بین آنها چهره آیت‌الله رئیسی برتر است بنابراین جلو می‌رویم ببینم مردم چه چیزی را می‌پسندند.

قائم مقام حزب موتلفه بیان کرد: در مناظره  فرد اصلح مشخص می‌شود آقای روحانی این طرف صحبت می‌کنند و ورود آقای جهانگیری در انتخابات به نوع خود جالب بود  چرا که ورود معاون اول رئیس جمهور به معنای به درد نخوردن رئیس جمهور و یا عدم توانایی ایشان در مناظرات انتخاباتی است.

وی افزود: خوب رئیس جمهوری که در مناظره ریاست جمهوری کمکی بگیرد این مسئله خودش نوعی ناشی‌گری است.

بادامچیان بیان کرد: آقای رئیسی و میرسلیم یک شخصیت هستند و بنابراین قابل توجه است و فکر می‌کنیم مردم می‌بینند که باید به چه کسی بیشتر رای دهند و تا آن موقع به وظیفه خود عمل می‌کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید