حذف ردیف مجزای نگهداری تونل‌ها در بودجه 98 شهرداری تهران

  • اجتماعی
  • چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۵:۳۲
    کد خبر :525991
شهرداری تهران

رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر بر کاهش ترافیک و آلودگی هوا به‌عنوان هدف اصلی مدیریت ترافیک تهران تاکید کرد.

زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از مرکز کنترل ترافیک شهر تهران گفت: کاهش ترافیک و آلودگی هوا و حمل‌ونقل کارآمد و آسان یکی از مهم‌ترین سیاست‌های شورای اسلامی شهر است، ازاین‌رو تلاش می‌کنیم منابع بیشتری را برای توسعه ناوگان عمومی شهر تدارک ببینیم.
وی با اشاره به اجرای طرح جدید ترافیک و کنترل سراسری معاینه فنی خودروها در پایتخت تصریح کرد: این اقدامات در جهت کاهش آلودگی هوا بوده و در کنار نزولات آسمانی، نقش بسیار موثری در بهبود وضعیت هوای تهران در سال 97 داشته است.
صدراعظم نوری ادامه داد: عده‌ای با سیاه‌نمایی، اقدامات صورت گرفته در راستای کاهش آلودگی هوا را زیر سوال می‌برند و در حق نیروهای متخصصی که در شهرداری تهران برنامه‌ها را پیش می‌برند جفا می‌کنند، معتقدم باید اطلاع‌رسانی موثری از نتایج طرح جدید ترافیک و معاینه فنی صورت گیرد.
رئیس کمیسیون سلامت و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر در ادامه بر ضرورت نگهداشت و به‌سازی تونل‌ها تاکید کرد و گفت: نگهداری تونل‌ها در ردیف مجزای بودجه دیده می‌شوند این در حالی است که متاسفانه در بودجه سال 98 ردیف مجزایی برای آن دیده نشده و معتقدم باید در متمم بودجه 98 نگهداشت و به‌سازی تونل‌ها لحاظ شود.
صدراعظم نوری به ظرفیت موجود فیبر نوری در شهر تهران اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 1590 کیلومتر فیبر نوری در سطح شهر تهران تعبیه‌شده که ظرفیت مطلوبی است که در مدیریت ترافیک به بهترین شکل مورداستفاده قرار می‌گیرد.
به گزارش ایسنا،‌ بنا براعلام روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران؛ وی با اشاره به آلودگی بصری و مضرات احتمالی دکل‌های مخابراتی در سطح شهر خاطرنشان کرد: اپراتورهای تلفن همراه می‌توانند از ظرفیت موجود فیبر نوری در شهر تهران استفاده بهینه داشته باشند که مقرر شد در قالب کارگروهی متشکل از معاونت برنامه‌ریزی سازمان فاوای شهرداری و معاونت ترافیک این موضوع بررسی شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید