پزشکی قانونی علت فوت «شاه مازندران» در زندان را اعلام کرد

    کد خبر :52599

«مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران علت فوت محمود طالبی شرور معروف به شاه مازندران را اعلام کرد. علی عباسی علت فوت او را بیماری قلبی و عوارض ناشی از آن عنوان کرد.

این فرد که اوایل بهمن ماه سال ۹۴ در پی انتشار فیلمی ویدیوئی ضمن ربودن یکی از اوباش منطقه گتاب سبب ایجاد رعب و وحشت بین مردم شده بود، به اتهام محاربه و فساد فی‌الارض تحت تعقیب قضایی قرار گرفت و به سبب مرتکب شدن جرائم مختلف و آزار و اذیت مردم خود را شاه منطقه معرفی می‌کرد. او با ربودن یکی از اوباش منطقه جویبار با زدن قمه به وی اقدام به قدرتنمایی کرده است و با انتشار فیلم آن موجبات ناامنی و ایجاد رعب و وحشت در منطقه را کرده است و پس از انتشار این کلیپ دادستانی بلافاصله وارد عمل شد و دستور جلب و ورود به مخفیگاه این فرد صادر شد.

با تلاش شبانه‌روزی ماموران نیروی انتطامی و دستگاه قضایی استان مازندران این فرد در ۱۲ بهمن ماه ۹۴ ساعت ۳ صبح در یکی از روستا‌های بابل در مخفیگاهش دستگیر شد. در ۱۱ اردیبهشت ماه سال جاری، شرور معروف به شاه مازندران به ۱۶ سال حبس محکوم شد و ۲۵ اردیبهشت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران درگذشت محکوم علیه «محمود طالبی» را تائید کرد.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید