پوچتینو: امیدوارم اریکسن در تاتنهام بماند

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۹:۲۶
    کد خبر :525693

سرمربی تاتنهام شرایط بازیکنی که گل پیروزی‌پخش این تیم مقابل برایتون را به ثمر رساند، خاص دانست و ابراز امیدواری کرد که او در این تیم بماند.

تاتنهام شب گذشته (سه‌شنبه) با تک گل کریستین اریکسن میهمان بحران زده خود برایتون را شکست داد و با 70 امتیاز به رده سوم جدول صعود کرد. گل این بازی را بازیکن 27 ساله‌ای به ثمر رساند که تنها یک فصل دیگر تا پایان قراردادش با سفیدپوشان لندن باقیست و گزارش‌هایی درباره احتمال پیوستن او به تیم‌هایی مانند رئال مادرید شنیده می شود. هافبک هجومی دانمارکی تاتنهام با اینکه بازی دلچسبی ارائه نکرد، در دقیقه 88 تنها گل مسابقه را به ثمر رساند تا شانس تیمش را برای ماندن در جمع 4 تیم بالای جدول لیگ برتر انگلیس افزایش دهد. این اما اولین بار نیست که او برای تاتنهام گل‌های سرنوشت‌ساز دیرهنگام به ثمر می‌رساند.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام در پایان بازی ابراز امیدوار کرد که باشگاه فکری به حال آینده اریکسن کند و او را که سال 2013 از آژاکس به سفیدهای لندن پیوست، در وایت‌هارت‌لین نگه دارد.

او به خبرنگاران گفت: وضعیت او بسیار خاص است. کریستین آدم خاصی است. البته همه ما انسان‌های متفاوتی هستیم. زمانبندی برای او و باشگاه جهت توافق بر سر تمدید قرارداد شاید متفاوت از سایر بازیکنان هستند. من امیدوارم که او در سال‌‌های آینده هم اینجا باشد. ما و کریستین به یکدیگر نزدیک خیلی نزدیک هستیم و الان هم تا پایان فصل چیز زیادی نمانده است. اکنون زمان آن است که تمرکزمان را تا پایان فصل حفظ کنیم.

پوچتینو که در 4 بازی اخیر خود سه مصاف مهم و سنگین برابر منچسترسیتی داشته است (شامل دو بازی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا)، از تیمش به خاطر رویکردی که در لحظات سخت نشان داده است تمجید کرد و افزود: تیم به آن اندازه که ما می‌خواستیم سرحال نیست، نه فقط از نظر فیزیکی بلکه از نظر ذهنی. به همین دلیل ما باید به بازیکنان تبریک بگوییم. من واقعاً به آنها افتخار می‌کنم. برایتون واقعاً حریف شجاعی بود. مهمترین چیز این بود که باور داشتیم می‌توانیم پیروز شویم و روش‌های متفاوتی را برای گلزنی امتحان کردیم. سه امتیاز بسیار مهم کسب کردیم تا الان در جدول وضعیت خوبی داشته باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید