قیمت‌ها در بورس روند اصلاحی گرفت

    کد خبر :525596
بورس

امروز از معدود روزهای سال ۹۸ بود که شاخص بورس با روند کاهشی مواجه شد اما این شاخص همچنان کانال ۲۰۲ هزار واحدی را حفظ کرده است.

امروز شاخص کل بازده نفتی و قیمتی ۱۴۶۴ واحد افت کرد و به رقم ۲۰۲ هزار و ۸۵۷ واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز با ۱۵۶ واحد افت روبرو شد و تا رقم ۴۰ هزار و ۵۹۰ پایین آمد.

شاخص آزاد شناور با ۱۶۰۸ واحد افت مواجه شد و تا رقم ۲۲۸ هزار و ۸۶۶ پایین رفت. شاخص بازار اول و بازار دوم نیز هر کدام به ترتیب ۹۱۹ و ۳۶۶۲ واحد افت کرد.

امروز نماد بانک صادرات ایران به تنهایی ۲۰۵ واحد به رشد شاخص کل کمک کرد و شرکت ارتباطات سیار ایران و بانک پارسیان هر کدام ۵۸ و ۵۰ واحد شاخص کل را تقویت کرده‌اند که از طرف مقابل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، توسعه معادن و فلزات و پتروشیمی مبین هر کدام به ترتیب ۱۶۹، ۱۳۶ و ۱۲۷ واحد تأثیر کاهشی روی شاخص داشتند.

به گزارش ایسنا،ارزش معاملات بورس تهران امروز به رقم ۸۸۰ میلیارد تومان رسید که این رقم ناشی از دست به دست شدن ۳.۷ میلیارد سهم و اوراق مالی بود. همچنین تعداد معاملات این بازار به رقم ۲۴۹ هزار و ۱۴۰ نوبت رسید.

در روزهای گذشته شاخص بورس توانست بارها کانال شکنی کند و از کانال ۲۰۰ هزار واحدی هم بالاتر رود. از ابتدای امسال شاخص بورس به جز در روزهای معدودی روند افزایشی را داشته است.

شاخص کل فرا بورس نیز ۱۴ واحد افت کرد و به رقم ۲۴۸۰ رسید ارزش معاملات فرا بورس به رقم ۳۶۷ میلیارد تومان رسید و حجم معاملات عدد ۸۸۵ میلیون سهم و اوراق مالی را تجربه کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید