واگذاری اجرای طرح سرباز ماهر به جهاددانشگاهی اردبیل

    کد خبر :525523
طرح سرباز ماهر

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل از انعقاد قرارداد آموزشی با اداره کل ورزش و جوانان استان جهت اجرای طرح “سرباز ماهر” خبر داد.

مهران اوچی اردبیلی با بیان این خبر گفت: این قرارداد بر اساس تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت ورزش و جوانان و ستاد کل نیروهای مسلح و با هدف تربیت و توانمندسازی نیرو منعقد شده است و جهاد دانشگاهی استان اردبیل به عنوان مجری طرح، تمام تلاش خود را برای اجرای کامل آن به کار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی استان اردبیل کارنامه موفقی در اجرای طرح‌های آموزشی دستگاه‌های اجرایی استان دارد، خاطرنشان کرد: در طرح سرباز ماهر دوره‌های آموزشی مهارت‌های عمومی اشتغال و مهارت‌های عمومی زندگی به صورت نظری و عملی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل اضافه کرد: در این طرح یک هزار نفر از پرسنل و سربازان وظیفه نیروهای مسلح در محل پادگان‌ها و مرکز آموزش نظامی در دوره‌های آموزشی شرکت خواهند کرد و به شرکت کنندگان گواهی معتبر آموزشی اعطا خواهد شد.

اوچی اردبیلی طول مدت اجرای این طرح را ۶ ماه اعلام کرد و افزود: با ایجاد مهارت و توانمندسازی در قشر جوان می‌توان به افزایش کیفیت، ارتقا مهارت و همچنین به اشتغالزایی این قشر کمک کرد. به یقین آموزش‌هایی که در طرح سرباز ماهر ارائه می‌شود منجر به ایجاد شرایطی مناسب برای اشتغال و مهارت افزایی در افراد پس از خدمت سربازی خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید