معرفی کم مصرف ترین اتومبیل سال 2019

  • خودرو
  • دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۱:۳۰
    کد خبر :524481

امروزه برای داشتن یک اتومبیل کم مصرف و مقرون به صرفه، نیاز است که یک خودروی پلاگین هیبریدی و یا الکتریکی خریداری کنید، اما آیا در بین خودروهای استاندارد بنزینی هم پیشرانه‌های کم مصرف و اقتصادی وجود دارد؟ چرا که نه.

خودروهای تمام الکتریکی و یا حداقل هیبریدی و پلاگین هیبریدی دارای سیستم‌های محرک دوست دار محیط زیست هستند که علاوه بر آلایندگی کمتر، میزان مصرف سوخت کمتری هم برای کاربران خود دارند و یا در وسایل نقلیه الکتریکی دیگر نیازی به سوخت‌های فسیلی و اختصاص هزینه‌های نسبتا بالا نخواهد بود، اما این وسایل نقلیه در زمان خرید هزینه بسیار بالاتری نسبت به وسایل نقلیه معمولی با موتورهای استاندارد درون سوز دارند و همین موضوع باعث شده تا همچنان بازار خودروهای استاندارد با موتورهای درون سوز معمولی داغ باشد، به همین منظور در ادامه به معرفی کم مصرف‌ترین خودروی موجود در بازار آمریکا خواهیم پرداخت که دارای کمترین مصرف سوخت بنزین بوده و در بازار کشور خودمان هم دیده می‌شود که جذابیت این مطلب را دوچندان خواهد کرد.

کوچک‌ترین عضو خانواده میتسوبیشی، یعنی خودروی هاچ بک “میتسوبیشی میراژ ” که با قیمت پایه 13 هزار و 795 دلاری به مشتریان عرضه می‌شود و با استفاده از یک پیشرانه کوچک سه سیلندر 1.2 لیتری با مصرف سوخت ترکیبی 5.8 لیتری، باعث شده به عنوان کم مصرف‌ترین خودروی بنزینی در بازار آمریکا معرفی شود که به صورت جداگانه، می‌تواند در مسیرهای شهری مصرف سوخت 6.3 لیتری و همچنین در بزرگراه مصرف سوخت 5.4 لیتری داشته باشد. گفتنی است که این خودرو در سال گذشته هم موفق به کسب جایگاه نخست در بین کم مصرف ترین خودروهای غیرهیبریدی/ الکتریکی شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید