پروژه خالص‌سازی دوباره کلید خورد

  • سیاسی
  • دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۰:۲۶
    کد خبر :524427
امیررضا واعظ آشتیانی

فعال سیاسی اصولگرا گفت: حالا گروهی که دنبال خالص سازی است به تحلیل عملکرد خودش بپردازد. معتقدم هرچه از حواشی سیاسی فاصله بگیریم و فضا را برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آماده کنیم، راه درست را رفتیم.

سال انتخابات مجلس است، آنقدر فضای کشور را غبار مشکلات گرفته که نه اصولگرایان و نه اصلاح طلبان از پیروزی خود مطمئن نیستند. با این وجود این روزها گرایش های مختلف اصولگرایی برای همدیگر شاخ و شانه می کشند. زاکانی و تشکل های همسوی او می کوشند تا لاریجانی را جدا شده از گفتمان اصولگرایی و امام نشان دهند. پایداری ها نیز سودای احیای پروژه خالص سازی را در سر می پروانند، بر همین اساس نه به شورای وحدت روی خوش نشان داند و نه به دعوت های جامعه روحانیت مبارز، بلکه از آنها خواستند که به جلسات جبهه پایداری بیایند.

امیررضا واعظ آشتیانی درباره تلاش پایداری ها برای احیای پروژه خالص سازی به نامه نیوز گفت: با وجودی که دیگر زمان بازی با واژه ها گذشته، برای برخی سیاسیون و مجموعه های سیاسی بحث های حاشیه ای بیشتر اهمیت دارد، در حالیکه مهم کارآمدی و حفظ و تقویت ارزش های انقلاب است. باید دید کسی که خود را اصولگرا یا اصلاح طلب می داند در این دو حوزه گام بر می دارد و به خواست های اصلی مردم توجه می کند یا خیر.

وی ادامه داد: مردم پیشرفت، توسعه و حفظ انقلاب را می خواهند بنابراین کسانی را می پذیرند که گفتمان شان این خواسته ها را تأمین کند. احیای واژه ها و ادبیات تکراری و زیرخاکی که در گذشته هم موفق نبودند، برای مردم ارزشمند نیست. گروه های سیاسی به جای خاطره گویی با هدف تخریب دیگران و تلف کردن وقت خود برای مسائل حاشیه ای همت خود را صرف پیشرفت کشور و تقویت و حفظ گفتمان انقلاب اسلامی کنند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه متأسفانه برخی مجموعه ها در زمان گذشته متوقف شدند، تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب در هر سخنرانی بر پیشرفت کشور و استفاده از نیروهای کارآمد، خوش فکر و شجاع تأکید می کنند، جریان های سیاسی باید گذشته ها را کنار بگذارند و به فکر محقق کردند رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باشند.

وی افزود: برخی مجموعه های سیاسی در اتاق های فکر خود می نشینند و فقط روی مباحث تکراری که حاصلی جز تفرقه و ناامیدی بین مردم ندارد، بحث و تبادل نظر می کنند، این گروه ها راه به جایی نخواهند برد. ضمن آنکه چه در مجموعه اصولگرایی و چه در مجموعه اصلاح طلبی تفاوت نگاه وجود دارد باید از این تفاوت نگاه ها و تضارب افکار برای اعتلای کشور و نظام استفاده شود.

واعظ آشتیانی گفت: حالا گروهی که دنبال خالص سازی است به تحلیل عملکرد خودش بپردازد. معتقدم هرچه از حواشی سیاسی فاصله بگیریم و فضا را برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آماده کنیم، راه درست را رفتیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید