جاده هراز یکطرفه شد

    کد خبر :524297
جاده هراز

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: محور هراز از شمال به جنوب یکطرفه شد.

سرهنگ سیاوش محبی، در گفتگو با مهر در خصوص محور مواصلاتی شرق استان تهران و محور هراز اظهار داشت: محور هراز به دلیل ترافیک سنگین شمال به جنوب و در مسیر برگشت به تهران یک طرفه شد.

محبی افزود: این محور تا اطلاع ثانوی یک طرفه خواهد بود و متأسفانه به دلیل حجم کم و کم عرض بودن محور هراز، این جاده گنجایش کافی را برای عبور خودروها ندارد و به همین دلیل در حال حاضر ترافیک فوق سنگین را در این محور به سمت شهر تهران مشاهده می‌کنیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران اظهار داشت: ترافیک در محور فیروزکوه نیز در هر دو مسیر پر حجم و تردد خودروها با کندی مواجه است.

وی در ادامه بیان داشت: رانندگان و مسافران قبل از ورود به هر محوری ابتدا استعلام‌های لازم را از پلیس راه و راهداری داشته باشند و سپس تصمیمات لازم جهت سفر را اخذ نمایند.

محبی با اشاره به اینکه مسافرین لازم است کلیه نکات ایمنی و قوانین رانندگی را در نظر داشته باشند گفت: از رانندگان و مسافرین می‌خواهیم با مدیریت صحیح به سفر خود بپردازند تا با مشکلی مواجه نشوند همچنین در صورت خستگی و یا خواب آلودگی حتماً به استراحت بپردازند و استراحت پس از رانندگی را حتماً مد نظر داشته باشند تا انشااله با نهایت آرامش و سلامت به مقصد برسند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید