ثبت نام در کاروان های حج بزودی آغاز می شود

رئیس سازمان حج و زیارت از آغاز نام نویسی زائران حج 96 در کاروان های اعزامی در آینده نزدیک خبر داد.

حمید محمدی
درخصوص زائرانی که تا امروز نسبت به تکمیل مبلغ سپرده 100 میلیون تومانی اقدام کرده اند نیزاظهار کرد:با توجه به فراهم شدن بستر اسکان زائران درعربستان، اولویت های جدید، اعلام شده است و زائران از امروز می توانند مبلغ سپرده خود را تکمیل کنند.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر معرفی کاروان ها به مردم ، آموزش کارگزاران و زائران نیز بزودی آغاز شود.
وی یکی از دلایل نام نویسی زائران در کاروان ها را روند اجاره منازل در مدینه و مکه عنوان کرد و افزود: صد در صد مسکن زائران حج در مدینه منوره و حدود 70 درصد در مکه مکرمه ، اسکان خواهند داشت.
وی اظهار کرد: با روندی که پیش می رود کاروان های حج امسال بزودی مشخص و اعلام خواهند شد و مردم می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.
به گزارش ایرنا ، محمدی روز گذشته نیز گفت: با توجه به برنامه زمانبندی و هماهنگی های لازم اولین کاروان زائران ایرانی اوایل مرداد ماه امسال برای بجای آوردن آیین حج تمتع عازم عربستان خواهند شد.
وی همچنین تصریح کرد که نگرانی‌ها در رابطه با اعزام زائران ایرانی به مراسم حج برطرف شده است و افرادی که تا تاریخ 31 شهریور ماه سال 95 برای حضور درمراسم حج ثبت نام کرده اند می‌توانند به بانک‌ها مراجعه و روند ثبت نام خود را تکمیل کنند.
وی افزود: مبنای تشرف به مراسم حج در سال 96 ثبت نام اولیه دربانک و در نهایت پرداخت مبلغ 10 میلیون تومان است؛ البته لازم نیست که افراد 10 میلیون تومان را به طور کامل پرداخت کنند بلکه افرادی که یبش از این یک میلیون تومان ودیعه گذاری کرده اند می‌توانند سود مبلغ پرداختی خود را نیز دریافت و در نهایت در مجموع این رقم را پرداخت کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید