تاریخ معرفی وان پلاس 7 احتمالا سوم اردیبهشت‌ماه مشخص می‌شود

    کد خبر :523967

مدیرعامل وان‌پلاس قصد دارد روز سوم اردیبهشت، تاریخ برگزاری رویداد ویژه‌ای را مشخص کند که احتمال می‌دهیم به معرفی وان‌پلاس ۷ مرتبط باشد.

وان‌پلاس ۷ (OnePlus 7) یکی از موردانتظارترین پرچمداران اندرویدی امسال است و از مدتی پیش شاهد انتشار شایعات و حتی رندرهای منتسب به آن در فضای مجازی بوده‌ایم. گرچه دقیقا نمی‌دانیم که این محصول در چه تاریخی رونمایی می‌شود، احتمال می‌دهیم که این اتفاق به‌زودی رخ دهد.

پیت لائو، مدیرعامل وان‌پلاس، به‌تازگی گفته که شرکت متبوع او قصد دارد در روز سوم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ (مصادف با ۲۳ آوریل ۲۰۱۹) تاریخ برگزاری رویداد بعدی خود را که به معرفی محصولی مرتبط است، مشخص کند. لائو فعلا به‌صورت رسمی نگفته که در این رویداد چه محصولی معرفی خواهد شد؛ بااین‌حال پیش‌بینی می‌کنیم که رویداد موردبحث، کنفرانسی مطبوعاتی با محوریت گوشی‌های سال ۲۰۱۹ وان‌پلاس باشد.

گفته می‌شود وان‌پلاس قصد دارد روز ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۱۴ می ۲۰۱۹) از سه گوشی جدید پرده‌برداری کند؛ نخستین گوشی، مدل معمولی وان‌پلاس ۷ خواهد بود.

وان‌پلاس همچنین مدل‌ پرو وان‌پلاس ۷ را به‌همراه مدل 5G معرفی خواهد کرد. شایعه‌ها می‌گویند که وان‌پلاس ۷ معمولی از لحاظ طراحی ظاهری، شباهت بسیار زیادی به وان‌پلاس ۶ تی خواهد داشت؛ بااین‌حال مدل پرو قرار است لبه‌هایی خمیده داشته باشد و از نمایشگر لبه‌تا‌لبه‌ی بدون بریدگی بهره بگیرد.

احتمال می‌رود که مدل پرو برخلاف مدل معمولی، از دوربین سلفی کشویی بهره بگیرد و همچنین در پنل پشتی‌ میزبان دوربین‌های بیشتری باشد. بهره‌مندی وان‌پلاس ۷ پرو از نمایشگر ۹۰ هرتزی با وضوح +QHD، اسپیکر استریو و باتری ۴٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، از دیگر شایعات هیجان‌انگیز در مورد آن هستند. درضمن گفته می‌شود که وان‌پلاس ۷ فایو جی، قرار است تمامی ویژگی‌های وان‌پلاس ۷ پرو را داشته باشد و اضافه‌بر‌آن‌ها، از فناوری 5G هم پشتیبانی کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید