وزارت ورزش باید به استقلال مجمع کشتی احترام بگذارد

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۰:۵۲
    کد خبر :523874
وزارت ورزش

رئیس هیأت کشتی استان خراسان رضوی معتقد است تمدید حکم و یا انتخاب سرپرست جدید فدراسیون می‌تواند بصورت پیشنهاد به اعضای مجمع کشتی ارائه شود.

مسعود ریاضی با بیان اینکه هیچ منعی برای تمدید حکم سرپرستی حمید بنی تمیم در فدراسیون کشتی وجود ندارد، اظهار داشت: طبق اساسنامه هیچ منع قانونی برای تمدید این حکم وجود ندارد و این موضوع به تصمیم و نظر اعضای مجمع عمومی مربوط می‌شود. ضمن اینکه طبق اساسنامه انتخاب سرپرست فدراسیون بر عهده اعضای مجمع است.

وی تصریح کرد: البته این مساله نیز باید با دعوت رؤسای هیأت‌های کشتی و اعضای مجمع از سوی دبیر فدراسیون به نشست ویژه ای صورت گیرد و اعضای مجمع در خصوص تمدید حکم سرپرستی و یا حتی معرفی سرپرست جدید اظهار نظر و تصمیم گیری کنند.

ریاضی در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود حکم سرپرستی حمید بنی تمیم به عنوان یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست فدراسیون قابل تمدید نیست، افزود: این موضوع از سوی وزارت ورزش مطرح شده و از لحاظ منطقی کاملاً درست است، اما وزارت ورزش می‌تواند این مساله را بصورت یک پیشنهاد به مجمع عمومی فدراسیون کشتی ارائه دهد تا مجمع نسبت به این موضوع تصمیم گیری کند.

رئیس هیأت کشتی استان خراسان رضوی در پایان ادامه داد: آنچه مسلم است استقلال مجمع عمومی نباید محدود شود و در نهایت تصمیمات نهایی در خصوص سرپرست فدراسیون بر عهده اعضای مجمع باشد. مطمئناً احترام و شأن اعضای مجمع در اجرای اساسنامه بسیار مهم و تأثیرگذار است و اختیارت قانونی صاحبان رأی باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش مهر، با توجه به اینکه دوره سرپرستی حمید بنی تمیم در فدراسیون کشتی روز ۱۵ اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان نیز وقفه‌ای یک ماهه را در روند انتخابات ریاست فدراسیون ایجاد می‌کند؛ این احتمال وجود دارد دوره سرپرستی بنی تمیم با نظر مثبت اعضای مجمع تا پایان خرداد ماه تمدید شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید