شیائومی در حال توسعه دو گوشی جدید با دوربین کشویی است

    کد خبر :523465

شیائومی در حال توسعه دو گوشی هوشمند جدید است که از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام بهره خواهند برد و قرار است با دوربین کشویی به بازار عرضه شوند.

نسخه‌ی 5G گوشی شیائومی می میکس ۳ و شیائومی می ۹، هر دو از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام بهره می‌برند. اما باتوجه‌به اطلاعات به‌اشتراک گذاشته‌شده از سوی انجمن توسعه‌دهندگان XDA، به‌نظر می‌رسد شیائومی در ادامه‌ی سال جاری میلادی در حال توسعه‌ی دو گوشی هوشمند دیگر با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ است.

دو گوشی‌ هوشمند جدید شیائومی با کدنام‌های Davinci و Raphael با دوربین کشویی به بازار عرضه خواهند شد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد دوربین‌ این دو دستگاه منتشر نشده است، ولی به‌نظر می‌رسد دوربین کشویی هر دو گوشی همانند دوربین کشویی می میکس ۳، به‌محض باز کردن اپلیکیشن دوربین، به‌صورت اتوماتیک فعال شود.

انتظار می‌رود باتوجه به اینکه هر دو گوشی جدید قرار است با دوربین کشویی معرفی شوند، نمایشگری بزرگ با حاشیه‌های بالایی و پایینی کوچک‌تر داشته باشند. همچنین به‌نظر می‌رسد دو دستگاه بدون بریدگی بالای نمایشگر یا حفره‌ی برای قرار گرفتن دوربین سلفی در دسترس کاربران قرار گیرند.

از سوی دیگر، انتظار می‌رود هر دو دستگاه جدید همانند شیائومی می ۹ با حسگر اثر انگشت زیرنمایشگر معرفی شوند. هرچند نوع حسگر زیر نمایشگر هنوز مشخص نشده است، اما به‌نظر می‌رسد شیائومی از حسگر نوری که بسیار گران‌قیمت‌تر و البته دقیق‌تر از حسگر اولتراسونیک است که گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس ۱۰ مورد استفاده قرار گرفت، در دو گوشی جدید خود استفاده کند.

هنوز مشخص نیست که دو گوشی جدید با چه نامی به بازار عرضه شوند. اما گزینه‌های مختلفی از جمله پوکوفون F2، می میکس 3s یا حتی گوشی هوشمند پرچم‌دار با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ ردمی که پیش‌تر شایعه شده بود، ممکن است برای نام‌گذاری این دو دستگاه انتخاب شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید