اذعان تل‌آویو به توان موشکی حزب‌الله

    کد خبر :523116
تل‌آویو

یک فرمانده ارشد رژیم صهیونیستی روز جمعه اعتراف کرد: در صورتی که جنگی در آینده رخ دهد، حزب‌الله روزانه توانایی شلیک هزار فروند موشک به اسرائیل را دارد.

به گزارش بازتاب به نقل از پایگاه خبری «عکا» رژیم صهیونیستی، «یوئیل استریک» یک فرمانده ارشد رژیم صهیونیستی امروز اذعان کرد: در جنگ احتمالی آینده، اگر لازم باشد تمامی مناطق مسکونی در نزدیکی مرزهای شمالی اسرائیل تخلیه خواهند شد.

وی گفت: این اقدام منجر به حفظ جان اسرائیلی‌ها می‌شود و به ارتش، آزادی عملی بیشتری می‌دهد که بتواند بر فعالیت‌های نظامی متمرکز شود.

وی مدعی شد: حزب الله همچنان برنامه دارد که به منطقه «الجلیل» یورش برد که در صورتی که این اتفاق بیفتد، اسرائیل شکست سختی به آنها خواهد داد.

فرمانده منطقه شمالی رژیم صهیونیستی که به زودی جایگزین «کوبی باراک» فرمانده نیروی زمین ارتش تل آویو خواهد شد، در ادامه ادعاهای خود افزود: حزب الله نیروهای دفاعی خود را در روستاهای جنوب لبنان مستقر کرده است تا اگر جنگی روی داد و ارتش اسرائیل قصد یورش به این منطقه را داشت، با آن مقابله کنند.

این ژنرال صهیونیست در پایان گفت: حزب الله برای شلیک تعداد بیشتری موشک به سوی اهداف راهبردی در اسرائیل، سلاح و مهمات جمع آوری می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید