دوربین گلکسی S10 به روزرسانی شد

    کد خبر :523049
گلکسی S10

دوربین گوشی هوشمند گلکسی S10 با قابلیت هایی ویژه به روزرسانی شد. این قابلیت ها کمک می کنند رقابت بین پیکسل 3 و گلکسی S10 تنگاتنگ تر از گذشته باشد.

به گزارش انتخاب، از این پس کاربران گلکسی S10 می توانند از حالت تنظیم دستی نیز برای دسترسی به ویژگی روشن شدن عکس ها در شب استفاده کنند.

در این به روز رسانی کاربران یک گزینه حالت شبانه جدید برای دوربین دریافت می کنند. این حالت را می توان با یک گزینه فعال کرد، درواقع این یک گزینه شبیه به سایر حالت های دوربین مانند حالت های پانوراما یا اینستاگرام است که در برنامه دوربین سامسونگ به طور پیشفرض قرار دارد.

تا کنون، عدم وجود حالت دستی در شب، یکی از بخش های گیج کننده S10 بود. بسیاری از کاربران هنگام عکسبرداری در شب نمی توانستند از همه ظرفیت های دوربین خود استفاده کنند و گیج می شدند. به ویژه با توجه به این که بسیاری از افراد دوربین پیکسل3 را با گلکسی S10 مقایسه می کنند، و معتقدند عکسبرداری شبانه پیکسل3 بسیار قوی تر است. بنابراین این تغییرات جدید می تواند رقابت بین دو گوشی را به شدت افزایش دهد.

با توجه به این که سامسونگ تمام تلاش خود را برای توسعه حالت شب دوربین گوشی S10 انجام داده است، انتظار می رود باز هم شاهد تغییراتی در دوربین این گوشی باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید