شجاعی: نخستین مدال رسمی بسکتبال را گرفتیم

  • ورزشی
  • جمعه ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ ۱۴:۱۲
    کد خبر :522886
شجاعی

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: گروه بهمن با نایب‌قهرمانی در مسابقات غرب آسیا نخستین مدال رسمی این رشته را گرفت.

فریده شجاعی در گفت‌وگو با فارس، درباره نایب‌قهرمانی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن در مسابقات غرب آسیا و کسب نخستین مدال تاریخی بانوان در این رشته گفت: این عنوان نخستین مدال بسکتبال بانوان 5 نفره در تاریخ قبل و بعد از انقلاب است. بازیکنان گروه بهمن خوب کار کرده بودند و اگر بازی اول کمی بهتر بودند می‌توانستند قهرمان شوند.

وی افزود: این نایب‌قهرمانی زمینه مناسبی را برای تیم ملی ایران فراهم کرد. حریفان گروه بهمن در تیم‌های اردن، سوریه و لبنان بازیکنان خارجی و آمریکایی داشتند در حالی که گروه بهمن با بازیکنان ایرانی به این مسابقات رفت. در این مسابقات دلارام وکیلی بیشترین 3 امتیاز را کسب کرد و کاپ گرفت.

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال همچنین درباره اردوهای ملی، عنوان کرد: ما بازیکنان را در 2 گروه 25 نفره به تیم ملی دعوت کردیم و اردو داشتیم. امروز تمرینات گروه دوم به پایان می‌رسد که بازیکنانی از لیگ دسته اول، دوم و جوانان به اردو دعوت شده بودند. می‌خواستیم کسی از قلم نیفتد و ببینیم در این گروه پدیده‌ای هست یا خیر. از مجموع این 2 گروه 2 تیم 18 نفره در تیم الف و ب خواهیم داشت.

شجاعی ادامه داد: با توجه به اینکه اردیبهشت‌ماه مسابقات 3 نفره را در آسیا و جهان داریم، قرار است اردوی بزرگسالان 5 نفره از خردادماه شروع شود. ملی‌پوشان هم مسابقات غرب آسیا و کاپ آسیا را پیش رو دارند که البته میزبان هیچ کدام مشخص نشده است. اگر بتوانیم اسپانسر پیدا کرده و تیم را به مسابقات غرب آسیا اعزام کنیم، این مسابقات تدارکاتی خوبی برای بانوان جهت حضور در مسابقات کاپ آسیا خواهد بود و بانوان محک می‌خورند. همان طور که می‌دانید هزینه‌ها بسیار بالاست و قیمت بلیت‌ها هم گران شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید