برنامه‌های تیم ملی فوتسال تا پیش از جام ملت‌های آسیا تشریح شد

  • ورزشی
  • جمعه ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ ۱۳:۰۵
    کد خبر :522828
فوتسال

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران برنامه‌های این تیم را تا حضور در جام ملت‌های آسیا تشریح کرد.

سیدمحمد ناظم الشریعه در گفتگو بامهر، درباره برنامه‌های تیم ملی فوتسال در سال ۹۸ گفت: در حال حاضر حضور تیم ملی فوتسال در تورنمنت آستارخان با حضور روسیه، آذربایجان و قزاقستان قطعی شده است. این تورنمنت شهریورماه برگزار می‌شود.

وی افزود: از آنجا که نمی‌خواهیم بین تمرینات و اردوهای تیم ملی فاصله‌ای بیافتد، در نظر داریم در تیرماه و در لابه‌لای مسابقات لیگ برتر یک بازی تدارکاتی داشته باشیم. چند تیم از اروپای شرقی مدنظر هستند که کمیته فوتسال کارها را دنبال می‌کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص دیدار با پرتغال یادآور شد: در حال رایزنی با پرتغال هستیم. در صورت نهایی شدن، قبل از حضور در جام ملت‌ها با پرتغال دیدار خواهیم داشت. هنوز مشخص نیست که این بازی در کجا برگزار می‌شود.

به گفته ناظم الشریعه، این امکان وجود دارد که تیم ملی فوتسال ایران در آذرماه هم میزبان یک تورنمنت سه، چهار جانبه بین المللی باشد.

وی در خصوص زمان شروع اردوهای تیم ملی و اینکه آیا تیم در ماه رمضان هم تمرین خواهد داشت؟ تصریح کرد: اولین اردوی ما ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت برگزار می‌شود. در ماه رمضان هم احتمالاً اردویی نخواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان درباره دیدار تیم فوتسال امید ایران با روسیه هم گفت: تیم امید نیاز دارد که بازی تدارکاتی داشته باشد. اگر می‌خواهیم تیم امید مطرح شود باید ساز و کاری فراهم شود که بازیکنان این تیم در لیگ برتر بازی کنند. باشگاه‌ها باید از بازیکنان جوان و امید در لیگ برتر استفاده کنند. این کار دست سازمان لیگ فوتسال است و با وضع یک قانون می‌توان آنرا اجرایی کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید