آنچلوتی: بعد گل آرسنال بازگشت به بازی غیرممکن شد

  • ورزشی
  • جمعه ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ ۱۲:۳۸
    کد خبر :522784
آنچلوتی

کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم فوتبال ناپولی می‌گوید گلی که لاکازت در نیمه اول برای آرسنال به ثمر رساند، شیرازه تیمش را به هم ریخت.

کارلو آنچلوتی که تیم تحت هدایتش شب گذشته (پنجشنبه) در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا در خانه خود با نتیجه یک بر صفر مغلوب آرسنال شد و در مجوع دو دیدار رفت و برگشت با قبول شکست 3 بر صفر از رسیدن به مرحله بعد بازماند، پس از این بازی گفت: بازی سختی بود و ما دو فرصت خیلی خوب گلزنی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. در چنین بازی‌هایی هم نیاز دارید که اوضاع به خواست شما پیش برود. بعد از اینکه آرسنال موفق به گلزنی شد، بازگشت به بازی برای ما غیرممکن شد و تمرکزمان را از دست دادیم.

به گزارش تسنیم، وی افزود: در ادامه قدرت‌‌مان در حمله را از دست دادیم، بازیِ کُند‌تر و قابل‌ پیش‌بینی‌تری ارئه کردیم و در زدن ضربات پایانی هم مشکل داشتیم. ما سازماندهی خود در زمین را از دست دادیم و به هیچ‌وجه در آن سطح از بازی خود مقابل لیورپول و پاری‌سن‌رمن – در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری – نبودیم. در این مقطع از فصل معمولاً تیم‌ها بهترین بازی خود را به نمایش می‌گذارند.

سرمربی ایتالیایی ناپولی تصریح کرد: آرسنال تیم باهوشی است. آنها در خط حمله عالی هستند و در مقابل همگی با هم دفاع می‌کنند. آنها نه تنها فوتبال شگفت‌انگیزی از خود ارائه کردند، بلکه واقعاً تیم باهوشی هستند. آنها کارشان را خوب انجام دادند و شایسته پیروزی در این دیدار بودند و برای‌شان بهترین آرزوها را در ادامه این تورنمنت دارم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به اعتقاد من یوونتوس با وجود حذف از لیگ قهرمانان اروپا، فوتبال ایتالیا را به خوبی در اروپا نشان داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید