محسن تنابنده، فیلمنامه خشایار الوند را کامل می‌کند

    کد خبر :522627
خشایار الوند

محسن تنابنده، بازیگر و کارگردان کشورمان، درباره وضعیت ساخت فیلمنامه ناتمام خشایار الوند توضیح داد.

محسن تنابنده، کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون، درباره آخرین وضعیت ساخت فیلمنامه سینمایی زنده‌یاد خشایار الوند گفت: «هنوز بازنویسی نهایی فیلمنامه «زیرزمین» که اثری کمدی اجتماعی است، به طراحی من و قلم خشایار الوند باقی مانده است. این بازنویسی را حتماً به اتمام می‌رسانیم و با نام خشایار آن را می‌سازیم.»

این کارگردان در خصوص تغییرات نسخه اکران عمومی «قسم» نسبت به نسخه جشنواره آن هم گفت: «هیچ تغییری در این فیلم ایجاد نشده و مثل همان نسخه‌ای که در جشنواره ملی فیلم فجر بود، برای مخاطبان نمایش داده خواهد شد.»

تنابنده درباره حضور «قسم» در جشنواره‌های بین‌المللی عنوان کرد: «مانند تمام فیلم‌ها که می‌توانند به لحاظ فرم، محتوا و … ابعاد فراکشوری داشته باشند و حرف جهانی بزنند، فیلم را به پخش‌کننده خواهیم داد. اینکه عیار و لیاقت فیلم چقدر است، پس از نمایش در جشنواره‌ها مشخص خواهد شد.»

در فیلم سینمایی «قسم»، مهناز افشار، سعید آقاخانی، حسن پورشیرازی و مهران احمدی نقش آفرینی می‌کنند. این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور داشت. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «به جان نیاز، قصاص بخوای بچه رو می‌گیرم، طلاقت میدم؛ جان یه دونه دخترمونو قسم خوردم که بدونی این کارو میکنم به جان نیاز.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید