سرقت در اراک، دستگیری در تهران

  • حوادث
  • پنجشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ۱۵:۲۸
    کد خبر :522588

فرمانده یگان انتظامی پلیس مترو پایتخت از دستگیری یک زن و مرد سارق لوازم خودرو خبر داد و گفت: متهمان اموال مسروقه را از شهر اراک سرقت کرده بودند.

سرهنگ علی راقی گفت: ظهر روز گذشته مأموران پلیس مترو پایتخت هنگام گشت زنی در ایستگاه مترو امام خمینی (ره) متوجه رفتار زن و مرد به ظاهر معتاد شدند که در حال حمل یک ساک مشکی رنگ بودند.

فرمانده یگان انتظامی پلیس مترو پایتخت با اشاره به اینکه ماموران مدتی رفتار هر 2 نفر را تحت مراقبت قرار دادند، تصریح کرد: برای بررسی موضوع به هر 2 متهم نزدیک و تحت بازجوئی اولیه قرار دادند.

این مقام انتظامی بابیان اینکه متهمان پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی دادند، برای تحقیقات اولیه به مقر پلیس منتقل شدند، بیان داشت: هر 2 متهم در همان تحقیقات اولیه اظهار کردند از شهر اراک به شهر تهران مسافرت و بدون مکان هستند که برای تحقیقات بیشتر ساک همراه متهمان مورد بازرسی قرار گرفت.

وی افزود: در بازرسی انجام شده تعدادی گوشی مسروقه و مدارک هویتی ، کارت عابر بانک ودسته چک مربوط به سایر اشخاص کشف شد که در تحقیقات بعدی و تماس با مال باختگان مشخص شد که این سارقان اموال کشف شده را از خودرو های مال باختگان در شهر اراک سرقت کرده اند.

به گزارش  مهر، سرهنگ راقی ابراز داشت: هر 2 متهم برای تحقیقات تکمیلی و سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس پیشگیری قرار گرفتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید