هند: مادر بمب‌ها پیش من است!

    کد خبر :522571

نخست‌وزیر هند بار دیگر از دغدغه‌های امنیتی برای جلب توجه آراء مردمی استفاده و این بار پاکستان را به واکنش هسته‌ای تهدید کرد.

نارندرا مودی نخست‌وزیر هند، حین سخنرانی در یک همایش انتخاباتی، بار دیگر از آتش درگیری با پاکستان به عنوان راهی برای گرم کردن کوره اشتیاق مردم استفاده کرد و دغدغه‌های امنیتی را دستاویزی برای جلب آرا مردمی به «بهاراتیا جاناتا» حزب متبوع خود قرار داد.

در حالی که امروز پنجشنبه، بخش جنوبی هند شاهد برگزاری دومین مرحله از مراحل هفتگانه انتخابات عمومی این کشور است، مودی خطاب به پاکستان هشدار داد: ما مادر بمب‌های هسته‌ای را در اختیار داریم.

وی افزود: تصمیم گرفتم به پاکستانی‌ها بگویم هرکاری که دوست دارید انجام دهید اما ما انتقام می‌گیریم. در گذشته این مردم ما بودند که زاری‌کنان گرد جهان می‌گشتند و شکایت می‌کردند که پاکستان چنین و چنان کرد. اما حالا نوبت پاکستان است که به زاری بیفتد.

مودی که چند روز پیش، حمله ماه فوریه نیروی هوایی هند به مرز پاکستان را راهی برای برملا کردن لاف اسلام‌آباد درباره توان هسته‌ای اعلام کرده بود؛ در ادامه اظهارات امروز خود افزود: آن روزهایی که هند مقابل تهدیدها وا می‌داد؛ تمام شده است. این هند جدیدی است که تروریست‌ها را در داخل مخفی‌گاه‌های مرزی‌شان بمباران می‌کند.

به گزارش مهر ،گفتنی است تنش‌ها میان ۲ قدرت هسته‌ای آسیا از اواخر ماه میلادی فوریه با وقوع انفجار انتحاری در کشمیر تحت کنترل هند بالا گرفت. به دنبال این حادثه، ۲ کشور چندین بار حریم هوایی یکدیگر را در امتداد خط مرزی شکستند حال آنکه انتظار می‌رفت اسارت و در نهایت آزادی یک خلبان هندی تا حدی به کاهش تنش‌ها کمک کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید