به کارگیری ۸ هزار سرباز جوان در حوادث سیل های اخیر

  • اجتماعی
  • پنجشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ۱۴:۱۷
    کد خبر :522554
حوادث سیل

جانشین پلیس پایتخت از به کار گیری ۸ هزار سرباز جوان در سیل های اخیر، خبر داد و گفت: این نشان از نیاز کشور به نیروی جوان خود است.

حمید هداوند جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در همایش سرباز جوان که با حضور جمعی از سربازان پلیس پایتخت در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) و نامگذاری این روز به عنوان روز سرباز به سخنان اخیر رهبر انقلاب اسلامی در خصوص جوانان و سرلوحه قراردادن این رهنمود ها در طول ایام زندگی اشاره داشت.

وی اظهار کرد: جوانان باید از فرصت خدمت مقدس سربازی به عنوان کسب تجربه استفاده کنند و با حفظ نشاط و سر زندگی و افزایش توان جسمی و روحی خود علاوه بر سپری کردن دوران جوانی، اندوخته ای را برای دوران کهولت به دست بیاورند. جوانان باید بعد از خدمت، مشغول کار شوند و با استفاده از فکر و جسم خود فرد موثری در جامعه باشند.

هداوند به نقل از فرمانده نیروی زمینی ارتش، عنوان کرد: در حوادث سیل های اخیر بیش از ۸ هزار سرباز جوان به کارگیری شده که نشان از نیاز کشور به نیروی جوان خود است.

به گزارش  مهر، جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به جنبه های مثبت فضای مجازی نسبت به معایب این فضا به سربازان هشدار داد و ابراز داشت: باید مواظب توطئه های دشمن باشید و به دنبال لذت های زودگذر مانند سایت های فضای مجازی مخرب و یا استفاده از مواد مخدر نبوده و از سلامت جسمی و روحی دوران جوانی اندوخته ای برای دوران پیری نگه دارید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید