یازدهمین دوره انتخابات مجلس، دوم اسفند ۹۸ آغاز می‌شود

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ۱۸:۱۲
    کد خبر :522213
یازدهمین دوره انتخابات مجلس

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس، زمان دقیق آغاز روند یازدهمین دوره انتخابات مجلس را اعلام کرد.

محمدجواد کولیوند رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به جدول زمانبندی برگزاری یازدهیمن دوره انتخابات مجلس، گفت: این جدول از سوی وزارت کشور تهیه شده و در اختیار شورای نگهبان نیز قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه، هماهنگی‌های لازم بین شورای نگهبان و وزارت کشور برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس ایجاد شده است، اظهار داشت: تاکنون جلسات متعددی بین شورای نگهبان و وزارت کشور برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شده که این جلسات ادامه دارد.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس تصریح کرد: طبق جدول زمانبندی برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس، روند برگزاری این دور از انتخابات، از روز پنجشنبه( 2 خرداد 98) آغاز می‌شود.

کولیوند در پایان خاطرنشان کرد: در اولین مرحله از جدول زمانبندی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، مقامات می‌‌بایست، در صورت کاندیداتوری در این دوره از انتخابات، از سِمَت‌های خود استعفا دهند.

به گزارش تسنیم، طبق توافق انجام شده بین شورای نگهبان و وزارت کشور، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه، دوم اسفند امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید