همراهی چادرملو با سیل زدگان کشور

    کد خبر :522198

مدیرعامل معدنی و صنعتی چادرملو گفت: چند شرکت بزرگ معدنی و فولادی در حرکتی مشترک برای حمایت از سیل زدگان کشور همگام شده‌اند.

به گزارش بازتاب؛ محمود نوریان ضمن ابراز تاسف و تاثر از خسارات سنگین سیل به برخی از هموطنان افزود: هنگامی که هر یک از افراد جامعه برای حمایت از نیازمندان و آسیب دیدگان در حوادث غیر مترقبه به یاری هموطنان خود بر می خیزند در حقیقت به مسئولیت اجتماعی خود عمل می کنند.

وی گفت: چادرملو در گذشته کمک های قابل توجهی به زلزله زدگان استان کرمانشاه و خانواده های مصیبت دیده حادثه معدن زغال سنگ زمستان یورت کرده و اکنون نیز مبلغ 12 میلیارد تومان برای کمک به خانواده های آسیب دیده از سیل اخیر کشور اختصاص داده است.

نوریان ادامه داد: سازمانها و بنگاههای اقتصادی مسئولیت پذیر و متعهد، پیش از بروز معضلات و پیش از آنکه درخواستی از آنها شود باید بر مبنای اصول تبیین شده خود، در برابر بحرانهای آتی که ممکن است جوامع را به مخاطره بیاندازد پیش بینی های لازم و اقدامات عملی را انجام دهند.

وی افزود: شرکت چادرملو با اعتقاد راسخ در تحقق این امر با پیش بینی بحران آینده کشور به ویژه مناطق کویری در تامین آب شرب، همراه دو شرکت گل گهر و مس سرچشمه با تدبیری دور اندیشانه از چند سال پیش اقدام به عملی ساختن طرح شیرین سازی آب خلیج فارس و انتقال به مناطق مرکزی ایران از جمله استان یزد و شهرستان اردکان کرده که برای اجرای این طرح عظیم ملی و استراتژیک، 15 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری پیش بینی شده که تاکنون بخشی از آن تامین و پرداخت شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید