برگزاری اعیاد شعبانیه در قلعه گنج توسط بنیاد علوی

  • اجتماعی
  • چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ۱۸:۰۱
    کد خبر :522193

بنیاد علوی که در سال های گذشته و با هدف رشد و توسعه شهرستان قلعه گنج، حضور موثری در این شهرستان داشته است، در روزهای آتی و به مناسبات اعیاد بزرگ شعبانیه ویژه برنامه های متعددی را برای مردم شهر و روستاهای این منطقه از کشور برگزار خواهد کرد؛ برنامه هایی که تنها به موضوعات فرهنگی و مذهبی محدود نخواهد شد و خدمات رفاهی دیگری را نیز در بر خواهد گرفت.

به گزارش بازتاب، از جمله نهادهای حمایتی و غیر دولتی که در راستای طرح آبادانی و پیشرفت شهرستان قلعه گنج مجموعه اقدامات فراوانی را در این شهرستان به عرصه ظهور رسانده است، باید به بنیاد علوی اشاره کرد؛ بنیادی که در برنامه های خود از مسائل فرهنگی غافل نیست و در جهت تقویت نشاط و شادمانی، در فضای معنوی اعیاد شعبانیه، در حال برگزاری جشن هایی در شهر و روستاهای قلعه گنج است.

در همین راستا و به مناسبت جشن بزرگ شب نیمه شعبان، بنیاد علوی در نظر دارد با حضور مهندس سعیدی کیا، ریاست بنیاد مستضعفان و مهندس برزگری ریاست بنیاد علوی و نیز تعداد زیادی از مدیران ارشد استان کرمان، ضمن بزرگداشت این روز مقدس، با بر پایی یک جشن بزرگ نسبت به تقدیر از جوانان نخبه و موفق قلعه گنج اقدام کند.
شروع این جشن ها که از روز سه شنبه 27 فروردین و در ورزشگاه شهید تفضلی قلعه گنج آغاز شد، با دعوت از هنرمندان کشوری همراه شد و فضایی مفرح و شاد را برای نوجوانان و جوانان در کنار خانواده‌هایشان رقم زد و در همین راستا بناست، این جشن ها تا سالروز میلاد امام زمان (عج) ادامه یابد و نشاط، شادمانی و امید مضاعف در کالبد شهر و روستاهای این منطقه از کشور دمیده شود.

برپایه اطلاعات موجود و در قالب سلسله جشن های برپایی مقرر شده است تا از ۱۰۰ جوان تلاشگر شهر قلعه گنج توسط ریاست بنیاد مستضعفان و علوی و استاندار کرمان تقدیر به عمل آید.
این البته همه محتوای ویژه برنامه های اعیاد شعبانیه بنیاد علوی در شهرستان قلعه گنج نخواهد بود و در همین مدت مجموعه طرح های عمرانی دیگری نیز همچون افتتاح ۱۰ سیل بند، افتتاح نیروگاه خورشیدی، بهره برداری از طرح محرومیت زدایی از دو منطقه مشخص و نیز اعلام برنامه های آتی بنیاد مستضعفان توسط ریاست بنیاد در این شهرستان عملیاتی خواهد شد.
همچنین نشست اقتصاد مقاومتی با حضور استاندار کرمان و همایش روز جوان و تقدیر از جوانان نخبه قلعه گنج از دیگر ویژه برنامه های بنیاد علوی برای خدمت رسانی به مردم شهرستان قلعه گنج خواهد بود.
گفتنی است، شهرستان قلعه گنج یکی از شهرستان های محروم استان کرمان است که در بخش جنوبی این استان واقع است که در سال های اخیر بنیاد علوی در قالب طرح های آبادانی و پیشرفت در حال زدودن گرد محرومیت از چهره این شهرستان است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید