حمله مجری مشهور الجزیره به سعودی‌ها

    کد خبر :52213

مجری معروف شبکه الجزیره قطر، اتباع عربستان سعودی را به شدت مورد حمله قرار داد.

“فیصل قاسم” مجری مشهور شبکه الجزیره قطر به شهروندان عربستان سعودی حمله کرد و آنان را “مگس های اینترنتی” شبکه های اجتماعی توصیف کرد.

وی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر گفت: ” مگس های اینترنتی که کثافات خود را در توییتر به نام سعودی ها منتشر کرده و عکس رهبران سعودی را در صفحات خود قرار می دهند، نماینده عربستان نیستند بلکه به دولت و مردم بد می کنند”.

وی افزود:بیشتر صفحاتی که با نام های سعودی به دیگران توهین می کنند وعکس پادشاه را می گذارند و از کلمه “سگ” زیاد استفاده می کنند، آیا حاکمان عربستان، اینها را نمایندۀ خود می دانند؟

قاسم افزود: بیشتر کاربران پس از بحران خلیج فارس به دلیل ترس ازمجازات از نوشتن بازماندند و افرادی که پست می گذارند مگس های اینترنتی، کارآگاه و شخص ثالث هستند.

وی با اشاره مستقیم به عربستان گفت: اگر برخی عرب ها فقط ۵ درصد خزعبلات توییتری منتشر می کردند حتما می توانستند کشورهای سند و هند و یمن و غیره را آزاد کنند.

وی در پایان با تمسخر خزعبلات توییتری گفت: ای عربها! دور کردن حوثی ها از روستاها و شهرهای مرزی تان هزار بار بهتر ازاین خزعبلات و تهدیدات توییتری توخالی است. “زملوط بن طاعج الشلالیح دوازدهم”.

گفته می شود صفحه ” التدوین المصغر” از ابتدای بحران میان کشورهای محاصره کننده قطر مانند عربستان، امارات، بحرین و مصر از سویی و قطر از سوی دیگر محل تردد بسیاری از کاربران ناشناس شده که به نفع عربستان به قطر حمله می کنند.

بسیاری از تحلیلگران معتقدند این کاربران تابع ارتش اینترنتی هستند که “سعود القحطانی” مشاور دیوان سلطنتی سعودی نزدیک به محمد بن سلمان ولی عهد آن را تاسیس کرده و از آن حمایت می کند.
منبع: العالم

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید