در نشست گفت و شنود وزیر رفاه با نخبگان جوان مطرح شد

درخواست حل مشکلات بیمه‌ای استارتاپ‌ها

  • اجتماعی
  • چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ۱۶:۳۶
    کد خبر :522089
مشکلات بیمه‌ای استارتاپ‌ها

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به وقوع سیل از ابتدای امسال در کشور گفت: هرچند بارش باران سیل آسا آسیب‌ها و ضایعاتی به همراه داشت، با این حال یک سین به هفت سین نوروزی افزوده شد که آن هم “سیل مهربانی” هموطنان ما بود که به سمت استان‌های آسیب دیده گسیل شد.

محمد شریعتمداری در جلسه گفت و شنود خود با جمعی از نخبگان جوان کشور در روز جوان با بیان اینکه امیدواریم امسال، سال پر خیر و برکتی برای مردم بویژه جوانان ما باشد گفت: هرچند از ابتدای سال، رحمت الهی در کشور ما باریدن گرفت، ولی ضایعات گسترده‌ای نیز در شش استان مهم داشت و برخی هموطنان جان خود را از دست دادند.

وی افزود: با این حال یک سین به هفت سین نوروزی افزوده شد که آن هم “سیل مهربانی” هموطنان ما بود که به سمت استان های آسیب دیده گسیل شد.

وزیر رفاه با بیان اینکه پیش از شروع حادثه در وزارت رفاه آماده باش بودیم گفت: تلاش کردیم تا جایی که می‌شود از آلام مردم بکاهیم.

به گزارش ایسنا، در ادامه غلامرضا فروغی، مشاور جوان سازمان بهزیستی کشور از جوانگرایی وزیر رفاه قدردانی کرد و گفت: از جوانان موفق تحت پوشش سازمان بهزیستی به عنوان مشاوران استان‌ها استفاده کردیم و شبکه‌ای از مشاوران به وجود آمده است.

وی افزود: موسسه‌ای نیز ایجاد شده تا توانمندی فرزندان موفق بهزیستی مورد استفاده قرار بگیرد.

حامد کارگرزاده، از مدال آوران مسابقات ملی مهارت با بیان اینکه دغدغه کلی اکثر کشورها تقویت مهارت افزایی است گفت: مسابقات مهارت هرساله در سطح جهانی برگزار می‌شود و نیازمند حمایت بیشتری است. جایگاه این مسابقات در دنیا بالاست اما در ایران آنطور که باید و شاید مورد توجه قرار نمی گیرد.

به گزارش ایسنا، فرازمند، فعال در حوزه استارتاپ ها، با بیان اینکه پس از عصر اقتصاد نفت همه به اتفاق تاکید داشتند که به سمت شرکت های دانش بنیان حرکت کنیم گفت بیش از۵۰۰۰ نیروی نخبه جوان در اکوسیستم استارتاپی مشغول فعالیت هستند و ۴۷۰ شرکت استارتاپی شکل گرفته است.

وی افزود: در اسفندماه صندوق بازنشستگی کشوری، صندوق فن آوا را راه‌اندازی کرد و مایه دلگرمی برای حوزه شرکت های استارتاپی بود. فراهم کردن امکان دسترسی به داده‌های مجموعه برای ما مهم است، بیمه شرکت‌های استارتاپی که نوپا هستند نیز مشکل دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید