تمهیدات ترافیکی پلیس ویژه روز ارتش

  • اجتماعی
  • چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ۱۳:۲۸
    کد خبر :521908
روز ارتش

پلیس راهور تهران بزرگ به مناسبت برگزاری مراسم رژه یگان‌های پیاده و موتوری ارتش در روز پنج‌شنبه (۲۹ فروردین ماه) تمهیدات ترافیکی را در نظر گرفته است.

مراسم رژه یگان‌های پیاده و موتوری ارتش در روز پنج‌شنبه (۲۹ فروردین ماه) راس ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه در ضلع شمالی مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) برگزار می‌شود. لذا تدابیر و تمهیدات خاص ترافیکی جهت انتظام بخشی به عبور و مرور شهروندان و یگانه‌ای رژه رونده در معابر منتهی به حرم مطهر توسط پلیس راهور تهران بزرگ اتخاذ شده است که به شرح زیر است:

محدویت‌های تردد:

+ تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 23 و 30 دقیقه روز امروز (28 فروردین) در معابر زیر ممنوع خواهد بود:

* بزرگراه شهید هاشمی از شمال به جنوب از پل شهید صنیع خانی مسدود می‌شود و از تردد کلیه وسایل نقلیه به سمت جنوب جلوگیری به‌عمل خواهد آمد. همچنین خودروهایی که قصد دسترسی به بهشت زهرا(س) را دارند از طریق خیابان شهید رجایی، جاده قدیم و از درب گلدسته وارد بهشت زهرا خواهند شد.

* محدودیت تردد در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان لوپ راست‌گرد، زیر پل شهید صنیع خانی (لاین کندرو) به بزرگراه شهید هاشمی‌ به سمت جنوب به‌عمل خواهد آمد.

*اعمال محدودیت در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان رمپ راست‌گرد ورودی به بزرگراه شهید هاشمی به سمت جنوب

*اعمال محدودیت از سه راه باقر شهر به سمت غرب بلوار علامه عسگری تا پایان مراسم

*اعمال محدودیت در بزرگراه شهید هاشمی از شمال به غرب بلوار علامه از ابتدای راست‌گرد پل شهید صالحی (جدیدالاحداث)

*راست‌گرد جنوب به شرق آزادراه تهران-قم به سمت بلوار علامه عسگری (بلوار امام) واقع در ضلع شمالی حرم مطهر تا پایان مراسم رژه مسدود خواهد بود.

*اعمال محدودیت آزادراه تهران-قم از راست‌گرد شمال به شرق بلوار علامه عسگری

*اعمال محدودیت در بزرگراه امام علی(ع) از تقاطع جاده قدیم قم به سمت غرب و هدایت وسایل نقلیه از طریق راست‌گرد به جنوب شهید رجایی و جاده قدیم قم

*کلیه ورودی‌ها به زیرگذر ضلع شمالی حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در ضلع شمالی مسدود می‌شود و از تردد کلیه خودروها جلوگیری به‌عمل خواهد آمد.

محدودیت‌های توقف:

* از ۲۴ ساعت قبل از شروع مراسم ممنوعیت توقف در پارکینگ ضلع شمالی تا پایان مراسم.
+ از ساعت 1 بامداد فردا (29 فروردین) تا پایان مراسم و تخلیه کامل محدوده اطراف حرم مطهر ممنوعیت توقف در معابر مشروحه ذیل اعمال می‌شود:

*بلوار علامه عسگری از پل شهید صالحی (جدیدالاحداث) تا پل آزارداه خلیج فارس در هر دومسیر.

*بزرگراه شهید هاشمی از پل شهید صنیع خانی‌ تا پل شهید صالحی (جدیدالاحداث) در هر دومسیر.

*آزادراه تهران-قم از پل شهید کاظمی تا عوارضی تهران-قم در هر دو ‌مسیر به جز خودروهایی که جهت جابجایی افراد رژه رونده‌ در نظر گرفته شده‌ است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید