کارچی داری سامانه هوشمند انجام کار

  • اقتصادی
  • چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ۱۲:۳۲
    کد خبر :521831
سامانه هوشمند انجام کار

نیاز به پرستار دارید؟ لوله کشی منزلتان مشکل دارد ؟ نیاز به نظافتچی دارید ؟ممکن است جهت انجام کاری در شهر یا حتی کشوری دیگر نیاز به یک آشنا یا یک کارشناس یا یک نماینده داشته باشید این مشکل با کارچی داری قابل حل است.

سوال بهتراینکه شما کار چی دارید در اپلیکیشن کارچی داری وارد شوید و نیاز خود را برطرف کنید

در کارچی داری شما می توانید نیاز به خدمات تخصصی خود را در هر موضوع و زمینه ای براحتی در خواست نمایید ارائه دهندگان خدمات در پاسخ به در خواست شما پیشنهادات متنوع خود را ارسال خواهند کرد و شما قادر خواهید بود با مشاهده رزومه و سوابق آنها گزینه مورد نظرتان را انتخاب نموده و در خصوص  هزینه و زمان ومحل انجام کار توافق نمایید.

موضوع مهمی که در کارچی داری به آن توجه شده است علاوه بر موضوعات پیش فرض در اپلیکیشن ،شما می توانید در زمینه های جدید مورد نظر خود نیز اعلام نیاز به خدمات تخصصی را ثبت کنید و منتظر دریافت پیشنهادات بمانید ، مطمئنا تجربه موفق و خوشایندی خواهید داشت . برای مشاهده امکانات اپلیکیشن کارچی داری به سایت کارچی داری به آدرس https://www.karchidari.com/مراجعه فرمایید.

دنبال کار یا افزایش درآمدهایتان هستید ؟

اپلیکیشن کار چی داری بهترین فرصت برای جویندگان کار و نیز افرادی است که می خواهند از مهارت و ظرفیت های خود برای کسب درآمد بیشتر علاوه بر شغل اصلی خود استفاده نمایند

افزایش فرصت های شغلی ،کاهش آمار بیکاری و ارتقاء شاخصه های توسعه انسانی در کنار تسهیل در فرآیند اجرای کارها و دسترسی سریع به منابع انسانی متخصص و غیر متخصص از بهترین مشخصه های سامانه کار چی داری است که بصورت چشمگیری موجب ارتقاء دسترسی آسان به خدمات با کیفیت و نیز کاهش موثر هزینه های کسب و کار شده است

اگر شما دارای مهارت فنی،صنعتی،حرفه ای ،حقوقی ، مالی و…هستید و در پی افزایش ظرفیت های کاری و شغلی و درآمدهای خود هستید کارچی داری بهترین فرصت برای شما و برای افرادی که می خواهند از مهارت ها و ظرفیت های خود برای کسب درآمد بیشتر در کنار شغل اصلی خود استفاده نمایند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش (می خواهم کار انجام بدهم) در آدرس www. karchidari.com مراجعه فرمایید .

نسخه اندروید اپلیکیشن کار چی داری از بازار و گوگل پلی قابل دریافت است.
با کارچی داری با چند کلیک استخدام کنید و استخدام شوید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید