برگزاری جشنواره جوان سرباز به میزبانی ناجا

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا تاکید کرد: لزوم شاداب‌ و خوشایندسازی محیط سربازی

  • اجتماعی
  • چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ۱۱:۲۶
    کد خبر :521769
شاداب‌ و خوشایندسازی محیط سربازی

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا بااشاره به اینکه امسال جشنواره جوان سرباز به میزبانی نیروی انتظامی برگزار می‌شود، تاکید کرد:‌ محیط سربازی مملوء از شادابی و نشاط، خوشایند برای جوانان، انسان ساز و مفید برای همه سربازان باشد.

سردار محسن فتحی‌زاده در یازدهمین جشنواره‌ی جوان سرباز با بیان اینکه در این جشنواره برگزیدگان و برترین‌های نیروهای مسلح بعد از طی مراحلی به جشنواره نهایی معرفی شدند، گفت:‌ در جشنواره امسال به صورت ویژه از ده گروه و از ده محور از سربازان تقدیر می‌شود که حوزه‌های دفاع، ایثارگری، خلاقیت، ورزش، نظم، دینداری، مسئولیت پذیری، مباحث فرهنگی و … از جمله این حوزه‌ها و محورها است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا همچنین اظهار کرد: امروز از هشت خانواده شهید سرباز و از سربازان جانباز تقدیر ویژه به عمل می‌آید. افزون بر این ۳۴ سرباز نمونه، ۱۳ فرمانده‌ای که در جهت تعالی سربازان کار برجسته انجام دادند و از ۵ رده برتر یگانی تقدیر می‌شود.

سردار فتحی‌زاده با تاکید بر این که جوانان ما ثابت کردند که هماهنند جوانان نسل انقلاب، نسل دفاع مقدس و جوانان مدافع حرم هستند، گفت: جوانان امروز ما در جهت دفاع از نظام و انقلاب و میهن و مردم ثابت کردند که هماهنند جوانان نسل انقلاب هستند که نقش مؤثری در پیروزی انقلاب داشتند. همچنین همانند نسل دفاع مقدس هستند که سرافرازی را برای ملت قهرمان ایران به وجود آوردن و همانند جوانان مدافع حرم که ریشه انحراف و استکبار را در منطقه خشکاندند.

سردار فتحی زاده با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار کرد: فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح فرمودند که نسل جوان ما نسلی است که امروز هم اگر پای امتحان پیش بیاید اگر صحنه‌ی خونین شهر پیش بیاید و اگر میدان مجاهدت فی سبیل‌الله پیش بیاید نشان خواهد داد که از بن دندان به اسلام پایبندتر است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: سربازان مظهر نشاط، امید و لبریز از عشق به میهن و مردم خود هستند. سربازان پاسدار دین و قانون هستند.

برای همه فرماندهان نیروهای مسلح جایگاه سرباز بسیار ارزشمند است

وی تاکید کرد: بر حسب فرمایشات فرمانده کل نیروهای مسلح در جهت اعتلای خدمت سربازی و کارآمدی سربازان و بهره مندی مؤثر از وجود این عزیزان باید تلاش کرد رهبری معظم فرمودند که سربازخانه‌های نیروهای مسلح باید در راستای تقویت دین مداری، آداب و معاشرت و اخلاق اسلامی فعال باشد.

به گزارش ایسنا، سردار فتحی زاده گفت: همه‌ی فرماندهان تلاش می‌کنند که محیط سربازی مملوء از شادابی و نشاط، خوشایند برای جوانان، انسان ساز و مفید برای همه سربازان باشد. به طوری که هم نیروهای مسلح از وجود جوانان بهره مند شوند و هم جوانان از فرصت‌های پیش رو بهره مند شوند تا بتوانند به شکوفایی برسند. یازدهمین جشنواره جوان سرباز فرصتی برای همین منظور است تا اقدامات صورت گرفته را بازبینی و ارزیابی کنیم و قدردانی جوانان باشیم. که خود را در عرصه‌ی خمت نشان دادند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید