ضرر ۳۷۸ میلیاردی تلویزیون از تعطیلی «نود»

    کد خبر :521621

تلویزیون با تعطیل کردن برنامه «۹۰» عملا چشم خود را بر روی ۳۷۸ میلیارد تومان درآمد تبلیغاتی این برنامه بسته است. حاشیه‌های تعطیل شدن برنامه «۹۰» بسیار زیاد است و یکی از مهم‌ترین آن‌ها حذف درآمدهایی است که تلویزیون از محل تبلیغات این برنامه داشت. در همین رابطه روزنامه مردم‌سالاری در اینفوگرافیکی ادعا کرده است که تلویزیون با تعطیل کردن «۹۰» عملا از ۳۷۸ میلیارد تومان صرف‌نظر کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید