ارزش برند بوئینگ با بحران ۷۳۷ مکس ۱۲ میلیارد دلار کاهش می‌یابد

    کد خبر :521527
برند بوئینگ

فایننس اعلام کرد که منفی شدن افکار عمومی در مورد زمین‌گیر شدن جت‌های بوئینگ ۷۳۷ مکس، به دنبال ۲ حادثه مرگبار این هواپیما، ۱۲ میلیارد دلار از ارزش برند این هواپیماساز را از بین می‌برد.

به گزارش بازتاب به نقل از رویترز، برند فایننس اعلام کرد که منفی شدن افکار عمومی در مورد زمین‌گیر شدن جت‌های بوئینگ ۷۳۷ مکس، به دنبال ۲ حادثه مرگبار این هواپیما، ۱۲ میلیارد دلار از ارزش برند این هواپیماساز را از بین می‌برد.

این شرکت مشاور برند انگلیسی، برآورد خود را در پاسخ به درخواست رویترز، به روزرسانی کرد.

برند فایننس پیش از این، بلافاصله پس از سقوط هواپیمای ۷۳۷ بوئینگ هواپیمایی اتیوپی در ۱۰ مارچ، آسیب وارده از این اتفاق به خوشنامی برند بوئینگ را ۷.۵ میلیارد دلار برآورد کرده بود.

بوئینگ ارزشمندترین برند هوافضا در جهان است و طبق اعلام همین شرکت ارزیابی برند، در سال ۲۰۱۸، ارزش کلی برند آن با ۶۱ درصد افزایش به ۳۲ میلیارد دلار رسیده بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید