«فوق‌ لیسانسه‌ها» در مرزداران کلید می‌خورد

    کد خبر :521411
رضا جودی

تهیه‌کننده مجموعه‌ی «فوق‌لیسانسه ها» با اعلام خبر کلید خوردن فصل جدید «لیسانسه‌ها»، از حضور بازیگران جدید در این مجموعه خبر داد.

رضا جودی درباره‌ی زمان کلید خوردن مجموعه‌ی «فوق لیسانسه‌ها» اعلام کرد: این مجموعه این روزها کلید می‌خورد. در حال حاضر درگیر دریافت مجوز لوکیشن‌هایی هستیم که کار قرار است در آنجا ساخته شود.

جودی گفت: «فوق لیسانسیه‌ها» با بازی سه بازیگر اصلی، هوتن شکیبا، امیرحسین رستمی و امیر کاظمی کلید می‌خورد. همه‌ی بازیگران فصل گذشته در این مجموعه حضور دارند همچنین قرار است بازیگران جدید در فصل جدید حضور داشته باشند.

این تهیه‌کننده درباره‌ی ریسک ساخت فصل‌های جدید یک سریال در تلویزیون گفت: از آنجایی که فصل دوم «لیسانسه‌ها» با موفقیت روبرو شد یقین دارم که فصل سوم نیز موفق خواهد بود و شکست نمی‌خوریم. نمی‌شود گفت همه‌ی سریال‌ها در فصل‌دوم و سوم با شکست مواجه می‌شوند. ما این بار هم موفقیت «لیسانسه‌ها» را تکرار می‌کنیم.

به گفته‌ی این تهیه‌کننده مجموعه‌ی «فوق لیسانسه‌ها» بزودی در لوکیشنی واقع در مرزداران با بازی سه بازیگر اصلی کلید می‌خورد. این مجموعه قرار است در ۴۰ قسمت ساخته شود و برای پخش در پاییز و زمستان ۹۸ آماده شود.

هوتن شکیبا، امیر کاظمی، امیرحسین رستمی، عرفان برزین، بهنام تشکر، بیژن بنفشه‌خواه، مهران رجبی، متین ستوده، رؤیا میر علمی، کاظم سیاحی، عزت‌الله مهرآوران، سوگل قلاتیان، آتنه فقیه‌نصیری، فرید شهریاری که در فصل نخست این مجموعه ایفای نقش کردند، در این فصل نیز حضور دارند.

مجموعه «فوق لیسانسه‌ها» به نویسندگی سروش صحت و ایمان صفایی و کارگردانی سروش صحت تولید می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید