برانکو فقط یک منتقد و مخالف دارد!

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ۹:۴۸
    کد خبر :521078

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیرامون این باشگاه فقط یک منتقد سرسخت دارد که گویا دل پری از او دارد.

عملکرد برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس به شکلی بوده که انتقاد از این مربی را برای کارشناسان و پیشکسوتان سخت می‌کند تا جایی که حتی مربیان پیشین باشگاه که طبیعتاً باید برای خود، شانس بازگشت روی نیمکت سرخپوشان را قائل باشند، هیچ حرفی علیه برانکو نمی‌زنند. با این حال، فقط یک نفر اطراف باشگاه است که در این ۴ سال، بیشترین حجم انتقاد را از سرمربی پرسپولیس داشته و همچنان روی مواضع سختگیرانه‌اش علیه این مربی پافشاری می‌کند.

جعفر کاشانی که در تمام مدت دوران حضور برانکو با عنوان رئیس هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کرد، در واقع سرسخت‌ترین منتقد برانکو است که تا به حال ده‌ها مصاحبه علیه این مربی موفق و کروات انجام داده و هر بار، مسائلی را عنوان می‌کند.

او که البته از پیشکسوتان خوشنام و کارنامه‌دار پرسپولیس است، طی سال‌های اخیر از مدت زمان قرارداد، مبلغ قرارداد برانکو، عدم توانایی او در برخورد با بازیکنانی مثل رامین رضاییان یا محسن مسلمان، شکست در شهرآورد برابر منصوریان، ماجرای معلم کلاس اول و پرسپولیسی که به کلاس پنجم رسیده، عدم توجه به پیشکسوتان، شکست در فینال لیگ قهرمانان آسیا، عدم موفقیت در جذب بازیکنان خارجی و… انتقادات سختی داشته است.

در واقع هیچ‌یک از پیشکسوتان، مربیان، بازیکنان و کارشناسان فوتبال و رسانه به اندازه کاشانی از برانکو ایراد و انتقاد نداشتند ولی پیشکسوت سرشناس و قابل احترام فوتبال ایران، بار‌ها دست به انتقاد از عملکرد و حواشی سرمربی پرسپولیس زده و در تازه‌ترین اقدام نیز، قهرمانی‌های این تیم را به پای عملکرد مدیران گذاشته نه فقط نقش برانکو در تیم!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید