گل لاله‌ای که برند کرج شده است

    کد خبر :520886
پیمان بضاعتی پور

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از افزایش ۵۰ درصدی بازدیدکنندگان باغ لاله‌ها در مقایسه با سال گذشته خبر داد.

پیمان بضاعتی پور  اظهار کرد: تعداد بازدید کنندگان هفتمین جشنواه لاله‌های کرج در مقایسه به دوره قبل بیش از ۵۰ درصد رشد داشته است.

این مسئول توضیح داد: حتی در روزهای گذشته که شاهد بارندگی و سردی هوا بودیم هم استقبال شهروندان از این جشنواره بالا بود. این نشان می‌دهد جشنواره لاله‌ها جای خود را در میان شهروندان باز کرده و به عنوان برندی برای کرج شناخته شده است.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره هشتم در حال انجام است تا سال آینده با تعداد بیشتری لاله و برنامه‌های متنوع‌تر از شهروندان میزبانی کنیم.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: با توجه به بالا رفتن دمای هوا در این هفته بدون شک ماندگاری لاله‌ها کمتر و پیش بینی می‌شود این جشنواره تا پایان هفته آینده ادامه داشته باشد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به ساخت سالن روباز در پارک چمران اشاره کرده و گفت: ساخت سالن روباز در پارک شهید چمران کرج برای برگزاری برنامه‌های مختلف بنا به تاکید شورای شهر در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: برای ساخت این سالن به زودی جلسه‌ای با شهردار کرج جهت تخصیص اعتبار مناسب برگزار و پس از تأمین اعتبار عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید