دستگیری عامل تهدید به بمب‌گذاری در یکی از بانک‌های تهران

  • حوادث
  • دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ۱۶:۱۲
    کد خبر :520871
بمب‌گذاری در یکی از بانک‌های تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که ظهر امروز در یکی از بانک های پایتخت تهدید به بمب‌گذاری کرده بود، خبر داد.

سردار کیوان ظهیری در این باره اظهار کرد: ساعت ۱۰ و ۴۰ دقیقه امروز به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که خانمی میانسال با حضور در بانکی در چهارراه فرمانیه در حال تهدید به بمب گذاری است بنابراین به سرعت چند تیم از ماموران کلانتری ۱۲۳ نیاوران به همراه سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری در محل حاضر شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: با حضور ماموران در محل حادثه و طی بررسی‌های اولیه مشخص شد خانم با یک ساک دستی وارد بانک شده و به سراغ رئیس بانک رفته و حین حضور نزد وی، بسته‌ای پیچیده شده با نوار چسب، چراغ چشمک‌زن، سیم و باطری و ریموت را از داخل ساک خارج و تهدید کرده است که در صورت انجام نشدن خواسته وی، بسته را منفجر می‌کند.

وی با بیان اینکه این زن از رئیس بانک تقاضای ۲۲ هزار دلار کرده بود و با خود نارنجک و کلت نیز به همراه داشت، گفت: تیم‌های تخصصی پلیس در محل حادثه حاضر و پس از انجام اقدامات اولیه، وارد بانک شدند و این خانم میانسال را به آرامش دعوت کردند و در فرصتی مناسب وی را دستگیر و بسته مذکور را از دست این زن خارج کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به دستگیری این خانم ۵۴ ساله و انجام بررسی‌های تکمیلی گفت: طی انجام بررسی‌های تکمیلی مشخص شد بسته مذکور حاوی مقداری سنگ بوده و به هیچ وجه چاشنی و مواد منفجره به همراه نداشته است، همچنین مشخص شد کلت و نارنجک همراه وی نیز قلابی بوده و قابلیت شلیک و انفجار نداشته است.

به گزارش ایسنا وی در پایان با بیان اینکه این خانم برای انجام تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی منتقل شد، گفت: متهم در تحقیقات اولیه انگیزه خود از انجام این کار را تهیه پول برای سفر به خارج از کشور عنوان کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید