شعارهای عوامفریبانه در انتخابات بی‌‍معناست

  • سیاسی
  • دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۴:۴۳

استاندار چهارمحال و بختیاری سیاست عوام فریبانه را خلاف قانون در انتخابات دانست و گفت: درجامعه امروزی که استفاده از انواع تکنولوژیها و فضای مجازی در دورافتاده ترین نقاط نیز رشد یافته، شعارهای عوامفریبانه بی‌معناست.

قاسم سلیمانی دشتکی چهارم اردیبهشت ماه در همایش سرمایه‌گذاری و توسعه با رویکرد نقش و جایگاه تشکل‌های مردم نهاد در اشتغال و کارآفرینی، اظهار کرد: بروکراسی اداری اکنون به عنوان یکی از مهمترین مشکلات موجود بر سر راه سرمایه‌‎گذاری در استان محسوب می‌شود.

وی سرمایه‌گذاری را موجب افزایش اشتغال، ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی دانست و گفت: تشکیل کمیته‌ای کارشناسی و علمی به منظور پیگیری وعده‌های مسئولان بنیادها، مؤسسات و نهادهای عمومی کشور برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف چهارمحال و بختیاری ضرورت دارد.

سلیمانی دشتکی با اشاره به شکل‌گیری انقلاب اسلامی و تشکیل تشکل‌های مردم نهاد، تصریح کرد: در دوران پیش از انقلاب اسلامی رژیم طاغوت همواره آزادی‌خواهان را سرکوب و دستور استکبار جهانی و بیگانگان را اطاعت می کرد.

وی افزود: ابتدای دوران تشکیل جمهوری اسلامی عده‌ای قصد داشتند تا بدون توجه به رأی مردم حکومت اسلامی را تشکیل دهند و برخی علما نیز تنها توجه به دیانت را از سیاست جدا می‌پنداشتند و دخالت در امور سیاسی را خلاف قانون می‌دانستند ولی نهایتاً با مخالفت امام راحل عظیمالشأن مواجه شدند.

استاندار با اشاره به در آستانه قرار گرفتن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، تصریح کرد: بینش و آگاهی بالای مردم همواره منجر به انتخاب افراد شایسته و توانمند در انتخابات مختلف خواهد شد.

وی  فعالیت تشکل‌های مردم نهاد را همانند فعالیت شوراهای اسلامی دانست و گفت: باید اختیارات این شوراها افرایش یابد و کار مردم به خودشان سپرده شود.

سلیمانی دشتکی گفت: مردم و تشکل‌های مردم نهاد به عنوان مهم‌ترین سرمایه اجتماعی در توسعه پایدار اقتصادی محسوب می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در روند برگزاری انتخابات باید به نظرات مردم احترام گذاشته شود زیرا رأی مردم حق‌الناس است.

استاندار سیاست عوام فریبانه را خلاف قانون در انتخابات دانست و گفت: درجامعه امروزی که استفاده از انواع تکنولوژی ها و فضای مجازی در دورافتاده ترین نقاط نیز رشد یافته، شعارهای عوامفریبانه بی‌معناست.

سلیمانی دشتکی افزود: همواره باید حامی مستضعفین بوده  ولی نباید خواهان  استضعاف بود.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اقدامات شاخص استان در دولت تدبیر و امید، تصریح کرد: در این دولت از 22 هزار مسکن مهر در استان، 21 هزار و 500 مورد افتتاح شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید