جریمه ۱۰ میلیون یورویی یک ایرلاین به مسافران بابت تاخیر پرواز

    کد خبر :52068

شرکت هواپیمایی ایر برلین آلمان، بابت تاخیر و لغو پروازهای این خطوط هوایی بیش از ۱۰ میلیون یورو به مسافران جریمه پرداخت می کند.

به گزارش  بازتاب، روزنامه آلمانی`برلینرسایتونگ `به نقل از مدیرعامل شرکت هواپیمایی` ایربرلین` نوشت: این شرکت بابت تاخیر ولغو پروازهای این خطوط هوایی بخصوص درماههای آوریل ومی، جریمه ای بیش از 10 میلیون یورو به مسافران پرداخت خواهد کرد.

این روزنامه آلمانی افزود: پرداخت این میزان جریمه در واقع به تغییر پیمانکار مربوط به حمل و نقل چمدان ها در خطوط هوایی ایر برلین باز می گردد.

مدیرعامل شرکت ایربرلین گفت که از شرکت اصلی ایربرلین خواسته ایم که برای این موضوع و برای تاخیر و لغو پروازها دراین مدت جریمه میلیونی به مسافران پرداخت نماید.

این روزنامه آلمانی در ادامه نوشت: همچنین ما برای پرداخت بدهی هایمان از شرکتهای هواپیمایی دیگر کمک می گیریم.

مدیرعامل این شرکت هواپیمایی در ادامه افزود: در سال 2009 این شرکت هواپیمایی، 14 هواپیما خریداری کرد که به دلیل گران بودن این هواپیماها، فشار شدیدی تحمل کرد و اکنون با شرکتهای دیگری صحبت کرده ایم که چگونه می توانیم امکانات و تجهیزات خود را برای استفاده مسافران بهتر کنیم.

ایربرلین، دومین شرکت هواپیمایی بزرگ آلمان پس از شرکت هواپیمایی لوفت هانزا است و به ‌عنوان هفتمین شرکت بزرگ هواپیمایی اروپا شناخته می‌شود. این شرکت در سال 1979 راه‌اندازی شد و در حال حاضر روزانه به 25 شهر بزرگ اروپا بصورت مستقیم خدمات انتقال مسافر ارائه می‌کند.

دفتر مرکزی این شرکت در شهر برلین آلمان قرار دارد و از فرودگاه برلین تگل و فرودگاه بین المللی دوسلدورف به‌عنوان قطبهای خود استفاده می‌ کند.

این شرکت در حال حاضر در ناوگان هوایی خود، دارای 128 هواپیمای مسافربری است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید