اعزام ۲۵۰ نیروی شهرداری تهران به مناطق سیل‌زده خوزستان

    کد خبر :519160
مناطق سیل‌زده خوزستان

نماینده شهرداری تهران در امدادرسانی به مناطق سیل‌زده استان خوزستان از اعزام ۲۵۰ نیروی شهرداری تهران به مناطق سیل زده خبر داد و گفت: نیروهای شهرداری و استانداری تهران در حال ساخت سیل بند در روستاهای اهواز و سوسنگرد هستند.

شاپور رستمی در خصوص اقدامات شهرداری تهران در مناطق سیل زده استان خوزستان گفت: در این مناطق در سه بخش نیروی انسانی، ماشین آلات و امدادرسانی فعال هستیم.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۵۰ نفر از شهرداری تهران به مناطق سیل زده استان خوزستان اعزام شده‌اند، اظهارکرد: ۷۵ راننده و کمک راننده ماشین آلات، ۱۳۰ نیروی انسانی جهت کمک در موکب‌های امدادرسانی و سه تیم پزشکی همراه با تجهیزات و دارو در این مناطق حضور پیدا کرده‌اند.

نماینده شهرداری تهران در امدادرسانی به مناطق سیل‌زده استان خوزستان گفت: تاکنون ۵۰ دستگاه ماشین آلات شامل ۲۲ دستگاه کامیون، ۸ دستگاه کمرشکن، ۶ دستگاه لودر، ۳ دستگاه جرثقیل و یک دستگاه نورافشان، ۴ دستگاه حمل زباله، یک خاور، ۴ دستگاه پیک آپ و یک دستگاه سواری ماشین آلات و تجهیزات شهری به این استان سیل‌زده اعزام شده است.

رستمی ادامه داد: بنا بر اعلام مسئولان و بررسی نیاز سیل زدگان، تاکنون۴۰۰۰ پرس غذا، ۱۸۰۰ قوطی کنسرو، ۲۲ هزار بطری آب معدنی، ۱۲۰ دست لباس خدمات شهری، ۱۲۰ تخته پتو، ۷۵ عدد چادر، ۴۰ جفت چکمه، ۵۰۰ بسته مواد بهداشتی در اختیار مردم قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا،‌ بنابر اعلام شهرنوشت، نماینده شهرداری تهران در امدادرسانی به مناطق سیل‌زده استان خوزستان اظهارکرد: این تجهیزات به تمام مناطق ارسال شده و تیم انسانی شهرداری تهران به همراه نیروهای استانداری تهران که به عنوان معین استان خوزستان معرفی شده است، در روستاهای اهواز و سوسنگرد در حال ساخت سیل‌بند هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید