رویای بلندپروازانه هواوی تا سال 2020 محقق می شود؟

    کد خبر :519153
هواوی

ریچارد یو، مدیر اجرایی گوشی های هوشمند هواوی گفت که ممنوعیت ایالات متحده در برابر هواوی به عنوان تبلیغاتی برای این نام تجاری عمل کرده است، زیرا مصرف کنندگان جهانی اکنون بیش از گذشته با این نام تجاری آشنا شده اند.

به گزارش انتخاب، ریچارد یو، اعلام کرد که انتظار دارد تا سال 2020، هواوی به بزرگترین برند گوشی هوشمند جهان تبدیل شود. این ادعا به این معناست که قرار است هواوی حتی از سامسونگ و اپل فراتر رفته و تمامی بازارهای خارج از آمریکا و کره جنوبی را فتح کند.

غول تکنولوژی چین، امیدوار است که تا پایان سال جاری برای فروش قطعات گوشی هوشند نیز با رقبا به رقابت بپرداز و البته این اعتماد به نفس را دارد که تا سال 2020 برند برتر جهان خواهد شد حتی اگر به بازارهای ایالات متحده، کره جنوبی و برزیل دست پیدا نکند.

هواوی در سال 2018 سومین نام تجاری گوشی هوشمند بود، یعنی کمی عقب تر از اپل و درست پشت سر سامسونگ. بر این اساس ادعا و تلاش هواوی برای دست یافتن به این جایگاه جهانی، گرچه سخت است، اما غیرممکن به نظر نمی رسد. به گفته یو، هواوی هر سال حدود 6 میلیارد دلار در زمینه تحقیق و توسعه گوشی های هوشمند سرمایه گذاری کرده است، که بسیار بیشتر از سایر برندهای چینی است. گزارش های پیشین نشان می دهند که کسب و کار مصرف کنندگان هواوی نیز نشان می دهد که طی سه سال اخیر فروش گوشی های هوشمند هواوی 100 میلیارد دلاری شده و این رقم طی پنج سال گذشته حدود 150 میلیارد دلار بوده است.

اگر چه هووايي از فروش تجهيزات مخابراتي در ايالات متحده ممنوع شده است و برخي از متحدان آمريكا نيز فرصتهاي توسعه 5G را از هواوی سلب کرده اند اما به نظر می رسد مخالفت ایالات متحده با اين شركت به طور ناگهاني مشتريان جهاني هواوی را بهبود بخشيده است.

یو در این خصوص گفت:” تا چند سال پیش بسیاری از مردم جهان حتی نام ما را نشنیده بودند اما اکنون به طور کامل ما را می شناسند.” در حال حاضر تقریبا نیمی از درامد این غول فناوری چین به دلیل فروش تجهیزات مخابراتی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید