در حاشیه راهپیمایی نمازگزاران تهرانی

دهمرده: تروریستی خواندن سپاه باعث همبستگی و انسجام بیشتر ایران شد

  • سیاسی
  • جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ ۱۵:۴۵
    کد خبر :519136

نماینده مردم زابل در مجلس با تاکید بر اینکه هر وقت پای دشمن خارجی در میان باشد ایرانیان به صورت ید واحده در برابر آن می‌ایستند، گفت: اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی سبب شد تا مردم مشکلات را فراموش کرده و ید واحده شوند و پشت سپاه پاسداران بایستند.

حبیب‌الله دهمرده در حاشیه راهپیمایی نمازگزاران تهرانی در محکومیت تروریستی نامیدن سپاه از سوی آمریکا بیان کرد: این نوع حرکت‌ها از جانب مستکبرین عالم که در رأس آنها آمریکا قرار دارد چیز جدیدی نیست. دلیل آن نیز این است که آنها به اهداف شومی که داشتند با وجود هزینه‌های زیادی که کردند نرسیدند.

وی در ادامه اظهار کرد: بنابراین آنها از روشی که به خیالشان می‌رسد به دنبال لطمه زدن به ایران هستند تا حالا نیز کوتاهی نکرده‌اند. یکی از این خیالات نیز قراردادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی بود که این حرکت نمادی را انجام دادند و بیشتر نیز یک حرکت نمایشی است و کاری از دستشان بر نمی‌آید.

نماینده مردم زابل در مجلس تصریح کرد: در عین حال ترامپ برای خودش یک پدیده است. او ابزار دست اسرائیلی هاست. ترامپ این اقدام را انجام داد تا نتانیاهو از آن بهره ببرد و بتواند در انتخابات رأی بیاورد. اما آدم‌های عاقل می‌دانند که این نوع کارها باعث وحدت و انسجام بیشتر در ایران خواهد شد. در واقع این اقدام تقویت نظام جمهوری اسلامی را به دنبال خواهد داشت.

دهمرده در ادامه تاکید کرد: تاریخ ثابت کرده هر وقت که پای دشمن خارجی به میان آمده است ایرانیان اگر مسائل داخلی هم داشته باشند آن را کنار می‌گذارند و به ید واحده در برابر دشمن تبدیل می‌شوند. این اقدام آمریکا نیز سبب شد تا مردم مشکلات را فراموش کنند و ید واحده شوند و پشت سپاه پاسداران بایستند. در مجلس نیز چه چپ و چه راست با هر اعتقادی یکپارچه لباس سپاه بر تن کردند و پاسخ کوبنده‌ای به آمریکا دادند و به دنیا نشان دادند ما همه باهم متحد هستیم. همه آزادی خواهان جهان از سپاه حمایت می‌کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید