بزرگترین سازنده موبایل در جهان کدام شرکت خواهد بود؟

    کد خبر :518725
سازنده موبایل

یکی از مقامات سامسونگ به تازگی خاطرنشان کرده است که تا ۱۰ سال آینده هیچ شرکتی در جهان قادر نخواهد بود جای سامسونگ را به عنوان بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده گوشی‌های هوشمند بگیرد.

دی جی کو، مدیر بخش موبایل شرکت سامسونگ اخیراً اعلام کرده است که سامسونگ همانطور که تا کنون توانسته است از تمامی شرکت‌های تکنولوژی فعال در حوزه تولید موبایل سبقت بگیرد و گوی رقابت را از آنها برباید، در یک دهه آینده نیز با همین روند به پیش خواهد رفت و عنوان بزرگترین تولید و عرضه کننده موبایل در جهان را به خود اختصاص خواهد داد.

در سال‌های اخیر رقابت تنگاتنگی میان شرکت‌های فعال در حوزه تولید موبایل همچون سامسونگ، هواوی، اپل و سایر شرکت‌ها درگرفته است که تا کنون سامسونگ برای چند سال متوالی توانسته است عنوان نخستین را به خود اختصاص دهد و هواوی با اپل همچنان برای جایگاه‌های دوم و سوم می‌جنگند که البته هوآوی بارها اعلام کرده که در صدد است به بزرگترین تولید کننده موبایل در جهان تبدیل شود و جایگاه نخست سامسونگ را از آن بگیرد. اما آمارها علی رغم تلاش هواوی برای اختصاص سهم بیشتر، نشان می‌دهد که سامسونگ همچنان سردمدار بازارهای جهانی موبایل است.

جالب اینجاست که این نخستین باری است که یکی از مقامات رسمی شرکت سامسونگ نسبت به تلاش و بیانیه‌های هواوی برای اختصاص سهم بیشتری از بازارهای جهانی و گرفتن جایگاه نخست سامسونگ واکنش نشان می‌دهد.

بر اساس گزارش وب سایت gsm arena، دیجی کوه که مدیر بخش موبایل این شرکت کره‌ای فعالیت می‌کند، اخیراً عنوان کرده است که این شرکت کره‌ای طی یک دهه آینده نیز همچنان با بهره گیری از برترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز، اتخاذ سیاست‌های درست و همچنین در نظر گرفتن تنوع سلایق کاربران مختلف در سراسر جهان، گوشی‌های مدرن، پیشرفته و متنوعی را به بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد و همچنان در رتبه نخست بزرگترین تولید کننده موبایل در جهان باقی خواهد ماند.

به گزارش ایسنا، در واقع می‌توان گفت که این بدان معناست احتمال از دست رفتن جایگاه فعلی سامسونگ در بازار موبایل از نظر مقامات سامسونگ بسیار ضعیف است و متخصصان و مهندسان فعال در این شرکت بزرگ کره‌ای به سختی در تلاشند تا با ایجاد نوآوری‌های جدید او در بهبود محصولات خود تمرکز بیشتری بر روی حفظ جایگاه برتر و نخست خود در جهان داشته باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید