احزاب نیک اندیشان ایران اسلامی و جامعه زینب (س)به جبهه رفاه پیوستند

  • سیاسی
  • دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۴:۱۴

مسوول کمیته اطلاع رسانی جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت از پیوستن احزاب نیک اندیشان ایران اسلامی و جامعه زینب (س) به این جبهه خبر داد و گفت: با حضور این دو حزب، تعداد احزاب این جبهه به 20 حزب و تشکل سیاسی افزایش یافت.

علی کیهانیان افزود: حجت الله نیکی ملکی دبیرکل حزب نیک اندیشان ایران اسلامی و اعظم حاجی عباسی دبیرکل جامعه زینب(س) با مهر و امضا کردن اساسنامه جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت به این جبهه پیوستند.

**گزینه نهایی جبهه رفاه برای انتخابات ریاست جمهوری به زودی نهایی می شود
قائم مقام ستاد انتخابات ریاست جمهوری جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت گفت: این جبهه با رصد فضای انتخابات ضمن تشویق و ترغیب امت مسلمان جهت شرکت در انتخابات پیش رو در حال شناسایی اصلح و معرفی آن به مردم عزیز است.
کیهانیان ادامه داد: در این مدت احزاب، گزینه های مورد حمایت خود برای انتخابات ریاست جمهوری را به جبهه معرفی کرده اند که امیدواریم به زودی فرد نهایی مورد حمایت جبهه انتخابات شود.
به گزارش ایرنا، براساس اعلام کمیسیون ماده 10 احزاب تنها جبهه های نیروهای مردمی انقلاب اسلامی، پیشرفت، رفاه و عدالت و شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان و سایر احزاب شناسنامه دار دارای مجوز برای فعالیت در انتخابات پیش رو هستند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 29 اردیبهشت ماه 96 برگزار می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید