سامسونگ گلکسی A20e با نمایشگر 5.8 اینچی معرفی شد

    کد خبر :518524

سامسونگ کمتر از یک ماه پس از معرفی گلکسی A20، از مدل کوچکتر این گوشی با نام گلکسی A20e رونمایی کرد که تفاوت‌های این دو به کوچکتر شدن صفحه نمایش، کاهش سایز باتری و کم شدن ابعاد گوشی ختم می‌شوند. در ادامه بیشتر با مشخصات این گوشی آشنا می‌شویم.

میان‌رده جدید سامسونگ حدود 0.6 اینچ از مدل بزرگتر خود یعنی گلکسی A20 کوچکتر است اما نمایشگر آن همانند برادر بزرگترش دارای وضوح 720 در 1560 پیکسل است. صفحه نمایش گلکسی A20e از نوع LCD بوده و ناچ قطره‌ای هم در بالای آن دیده می‌شود که این نوع طراحی در گوشی‌های سامسونگ به Infinity V معروف شده است.

درون ناچ قطره‌ای بالای نمایشگر نیز دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

در پشت گوشی شاهد حسگر اثر انگشت و یک دوربین 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 به همراه لنز 5 مگاپیکسلی اولترا واید هستیم که به صورت عمودی روی قاب تعبیه شده‌اند.

گلکسی A20e از پردازنده اگزینوس 7884 هشت هسته‌ای قدرت می‌گیرد و با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. البته این گوشی از کارت حافظه میکرو SD تا 512 گیگابایت نیز پشتیبانی می‌کند.

لازم به ذکر است این گوشی از اندروید 9 پشتیبانی کرده و خبری از اندروید گو نیست.

با توجه به سایز کوچکتر این گوشی در مقایسه با گلکسی A20، خبری از باتری 4 هزار میلی آمپری در گلکسی A20e نیست و سامسونگ برای این گوشی باتری 3000 میلی آمپرساعتی را در نظر گرفته است که البته با توجه به پشتیبانی این گوشی از فناوری شارژ سریع 15 واتی، گلکسی A20e در زمانی کوتاه کاملا شارژ می‌شود.

گلکسی A20e در دو رنگ سفید و مشکی عرضه خواهد شد اما قیمت و زمان عرضه این گوشی هنوز مشخص نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید