آذری جهرمی: تخلف ایرانسل آشکار است

  • کامنت
  • پنجشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ۱۰:۰۵
    کد خبر :518494

سوءاستفاده‌ی اپراتور ایرانسل از سرویس مواقع بحران با واکنش محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مواجه شد. تعدادی از کاربران فضای مجازی با انتشار پست‌هایی در توییتر با موضوع “سوءاستفاده‌ ایرانسل به سرویس مواقع بحران اعتراض کردند.

بعد از آنکه تعدادی از کاربران نسبت به سوءاستفاده‌ تبلیغاتی اپراتور ایرانسل از سرویس ویژه‌ اطلاع‌رسانی بحران اعتراض کردند، وزیر ارتباطات اعلام کرد به این موضوع رسیدگی خواهد کرد. سرویس هشدار شرایط بحرانی یا سرویس پیام کوتاه فراگیر در بسیاری از کشورها، برای اطلاع‌رسانی در لحظه وقوع بلایای طبیعی در جهت هشدار به شهروندان منطقه مورد استفاده قرار گرفته است. استفاده از این سرویس، تلفات جانی را به میزان درخورتوجهی کاهش می‌دهد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به اعتراض کاربران در خصوص سوء استفاده ایرانسل از این امکان در توییتر نوشت: شواهد ارائه شده روشن و تخلف آشکار است. هم برخورد می‌کنیم و هم متوقف.

پس از این پاسخ آذری جهرمی، ایرانسل با انتشار پستی از پیگیری این موضوع و برخورد قاطع با شرکت متخلف خبر داد و نوشت: پیرو پیگیری‌های انجام‌شده مشخص شد پیام مذکور را یکی از ارائه‌کنندگان «خدمات محتوای پیامکی» دارای مجوز ارسال کرده که با اپراتورهای تلفن‌همراه برای ارسال پیام انبوه قرارداد دارند.

ایرانسل ضمن عذرخواهی از مشترکان دریافت‌کننده این پیام اعلام می‌کند با شرکت متخلف قاطعانه برخورد خواهد کرد. ایرانسل همواره درکنار مشترکانش سعی کرده خدمات دیجیتال خود را با هدف تجربه‌ی زندگی بهتر ارائه دهد. همچنین، این شرکت از مشترکان پیگیر این تخلف بسیار سپاسگزار است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید