جاروبرقی روباتیک پلیس آمریکا را فریب داد!

    کد خبر :518294
جاروبرقی روباتیک

شب گذشته یکی از عجیب ترین حوادث مرتبط با دنیای فناوری رخ داد و یک جاروبرقی روباتیک موفق شد نیروهای پلیس ایالات متحده را فریب دهد. جاروبرقی روباتیکی که با نام تجاری”رومبا” شناخته می شود و بسیار پرطرفدار است.

به گزارش انتخاب، همه چیز از زمانی شروع شد که یک زن آمریکایی به نیروهای اورژانسی 911 گرفت و گفت یک مهاجم به خانه او حمله کرده است.

پس ازارسال این گزارش یک تیم پلیس رهایی گروگان در ایالت واشنگتن راهی خانه زنی شدند که مدعی شده بود یک مهاجم ناشناس به خانه وی حمله کرده است. اما پس از استقرار نیروهای پلیس مشخص شد تمام این ماجرا چیزی به جز یک فریب بزرگ نبوده است.

پس از رسیدن نیروهای پلیس به محل حادثه زنی که درخواست کمک کرده بود گفت که یک مهاجم غریبه داخل حمام خانه او شده و مرتب به درب ضربه می زند تا وارد اتاقش شود. این زن مدعی شد که درب را قفل کرده تا مهاجم امکان خروج از حمام را نداشته باشد اما می توان سایه حرکت مهاجم را از زیر درب دید.

پلیس با حضور پشت درب حمام ابتدا چند بار اخطار خروج غریبه را صادر و سپس درب را شکستند. اما صحنه ای که با آن مواجه شدند هم طنز آمیز بود و هم عجیب. چر ا که داخل حمام هیچ شخصی حضور نداشت به جز یک جاروبرقی نظافتچی.

مکانیسم این جاروبرقی روباتیک به شکلی تنظیم شده که وقتی پشت درب یا در محیط سربسته قرار می گیرد به دیوارها و درب ها ضربه می زند تا وارد فضای باز شود اما تاریکی هوا، هراس شدید و اضطراب باعث شده که این زن آمریکایی تصور کند یک شخص غریبه وارد خانه شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید